turbocharger voor suzuki rf 900 r\

is dus echt mogelijk geen lulkoek vandaar mijn vraag???
 

Bijlagen

  • Screenshot 2023-07-13 20.08.19.png
    Screenshot 2023-07-13 20.08.19.png
    103,3 KB · Weergaven: 123
hahaha grappig ken natuurlijk ook altijd een jet engine erop knallen waarom niet in de wolken zoals jij grapjas,maar heb al gekeken een hayabusa is ook van turbo te voorzien met een kleine 600 pk schoon onder de kap komt goed chef stuur wel een opname als hij klaar is!als eerste die brandstofpomp etuit knallen omwille een kneif race carburatie die ik besteld heb is al heel wat meer power althans hoop ik en heb een d.i.d. nieuwe tandwielenset kleinste vertanding voor zo groot mogelijk achter en een verlengde achterbrug erop hou niet van weelies maar van grip en gkracht:)
 
hahaha grappig ken natuurlijk ook altijd een jet engine erop knallen waarom niet in de wolken zoals jij grapjas,maar heb al gekeken een hayabusa is ook van turbo te voorzien met een kleine 600 pk schoon onder de kap komt goed chef stuur wel een opname als hij klaar is!als eerste die brandstofpomp etuit knallen omwille een kneif race carburatie die ik besteld heb is al heel wat meer power althans hoop ik en heb een d.i.d. nieuwe tandwielenset kleinste vertanding voor zo groot mogelijk achter en een verlengde achterbrug erop hou niet van weelies maar van grip en gkracht:)
Ik ben bloedje serieus :P
Hoeveel PK heb je nu met je huidige setup? Dat monster is vast wel eens op de testbank geweest?
 
beste mensen ik ben opzoek naar een turbo charger voor suzuki rf 900 r ?
ken iemand mij raad geven welke het beste dacht bij alieexpres welke ?
Koop een 2de handsje van een Subaru WRX (TD04), en als ie gereviseerd moet worden zijn daar setjes voor te krijgen van ongeveer 100 euro, goede kwaliteit. Niet moeilijk om te doen.
 
Als je voor hoge nummers gaat, dan zijn gesmede zuigers (sowieso nodig) en andere drijfstangen nodig, anders kun je het nog een keer doen.
Als je voor hogere nummers gaat is een TD05 van een EVO een betere keus, maar dat duurt 500 toeren langer voor ie op volle druk is
 
een verlichte sterkere krukas en inderdaad met voelermaat kleppen spelling in en uitlaat de motor moet de turbo kracht g krachten wel trekken vandaar messing krukas en de motor is onder rontgen aperaat geweest geen haarscheuren in het blok dus kapabel voor een eventuele turbocharger
 
Terug
Bovenaan Onderaan