Tussen de file door

Serge-111

Die hard MF'er
12 jan 2003
713
3
NL
Nou, mijn langverwachte angst werd vandaag in praktijk omgezet.
Op de A4 vlakbij Amsterdam rij ik tussen de 2e en 3e baan in de file. Ruimte op de 3e baan, ik stuur naar links en op dat moment stuurt een koekblik scherp naar links en tikt met z'n voorband precies het begin van m'n demper aan. Kun je nagaan hoe scherp hij naar links stuurde.
Gelukkig kan ik een beetje sturen en hield ik de fiets rechtop.

De optelsom:
De demper heeft een deuk, het uiteinde van de demper heeft de kentekenplaat verbogen (sticker is nog heel ;) ) en het subframe is krom.

Tegenpartij wilde geen formulier invullen zonder politie. Toen die na een uur eindelijk kwamen wilden ze geen rapport maken. Er zou geen schade zijn...
 
KUT... das dan lekker... ze zagen die deuk en je verbogen kentekenplaat niet?
Lekkere blinde vinken dan... |( |(

(maar pas op, er schijnt ook nog een andere kant van het verhaal te zijn).
 
Waarom???? Dat is toch echt achterlijk, dat de politie geen rapport wil maken??? Ok, heren politie, leg dat maar eens uit. Hebben ze geen idee wat een nieuwe demper kost?
Wat zeiden ze toen je de schade liet zien? Oh nee, dat zit er niet.. ???? :?
 
De kant van de auto en de pliesie...
En sommige mensen willen die graag ook nog ff horen...
 
Aan de auto was niets te zien. Z'n hele velg was wel helemaal rondom beschadigd, maar waarschijnlijk van een stoeprand.
Het rubber van de band zat echter aan de uitlaat. Zal zo ff een foto maken.
 
Een overzicht:
full
 
" nou, Kanis om je de waarheid te vertellen ik zie het ook niet.Goud,golfje, bruin en een rood dingetje."


Je trekt een politieagent toch niet voor zo'n dempertje bij z'n koffie weg?

Maar k*t voor je man, probeer het positief te bekijken,tis een demper en niet je komplete onderbeen.
 
Kl#te man, gelukkig ben je niet gevallen... Volgens mij mag je blij zijn dat je geen prent heb gekregen wegens het opzettelijk en met voorbedachte rade laten afkoelen van een ambtelijke kop koffie in de voor rust bestemde minuten :+

Ach, je kunt ook zoals sommige echte(???) motorrijders gaan file rijden over de vluchtstrook |(

Wat een s#kkels zeg, dat kan ik met mijn koekblik ook... :z
 
kneem aan dat je nog wel kenteken van die koekblikker hebt?

en in dat soort gevallen gewoon altijd vragen om naam en nummer van oom agent.

en dan natuurlijk niet op een manier van

'wie denk je wel dat je bent/ik krijg je nog wel/ weet jij wel wie ik ben/ik ken de minister van jusitite persoonlijk en ik zal ga je carriere om zeep helpen'

maar gewoon 'for the record', en het er dan later nog eens met je verzekering over hebben. want dit kan gewoon niet.
 
Je kan nog steeds een eenzijdige ongevalsaangifte indienen. Gewoon het Europees aanrijdingsformulier alleen aan jouw kant invullen en binnenbrengen bij je verzekering (moet je wel het nummerbord van de andere partij hebben) Zij kunnen dan alles uitzoeken en een officieel briefje schrijven naar de tegenpartij.
 
Nou, de tegenpartij heeft een schadeformulier (half) ingevuld en ondertekend. Da's dus geen probleem. Toen die agent uitspraken ging doen over de schade heb ik verder mijn mond gehouden.
Een agent is geen schade expert en mag er dus helemaal geen uitspraak over doen, en als je daar tegenin gaat zeg je misschien dingen waar je spijt van krijgt. Ik laat het dus helemaal aan de verzekeringen over.

Hopelijk schiet het op. Steppie is ook scheef, en dat rijdt niet echt lekker...
 
De politie is VERPLICHT een registratieset te maken als je dat wilt. Dit is eigenlijk gewoon en schadeformulier alleen opgemaakt door onafhankelijke "deskundigen" O-)
Verzekeringsmaatschappijen werken er dan ook graag mee.

Je hebt je laten naaien door onze voortreffelijke politie :X
 
Enig idee wat voor schade een auto of motor kan hebben zonder dat je het ziet???

Je motor kan krom zijn zonder dat het zichtbaar is!!!!!!! Hoezo kan een agent dat ter plaatse bepalen? Wel direct en schade expert laten kijken!!.
 
Terug
Bovenaan Onderaan