Tussen de files door ergernissen..

Ik erger me aan al die auto's links en rechts van me. Waarom gaan die niet lekker ergens anders stilstaan? B|

edit: Het gaat over collega motorrijders zie ik. Doe eens niet linker of rechter richtingaanwijzer aan in de file. Je brengt anderen in verwarring en jezelf in gevaar. Ik erger me er niet aan maar maak me wel eens zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Tussen de file door?
En die strook links dan bij de vangrail?, die is ook betaald....
 
Ik zie de mooi weer rijders alweer lekker reageren.
Als je niet durf, blijf dan thuis.

En ja, sommige rijden belachelijk hard tussen de file door.

Wat ook gigantisch irritant is, dat zo'n slowmotion powerranger op supergepoetste sportfiets dan ook nog tussen de autos voor het stoplicht blijft staan, zodat ik er niet langs kan, dan ook het reactievermogen van een doodgetrapte naaktslak heeft, waardoor de autos al rijden voordat die smurf het eens doorheeft dat het al groen is en zich daardoor in de nesten werkt en mij nog meer... Lekker hangen op die luchthoorn van me... Ga ervoor staan, ei!!

Zo.... Nu eerst een echt biertje...

mvg Rick
 
Eerlijk is eerlijk, je pikt die zomerhelden er wel uit in de file; op dijkjes rijden ze als ware superhelden, maar zodra het op wat krapper sturen aankomt verschijnt er langzaam maar zeker een bruine vlek achterin dat mooie spierwitte powerrangers pak _O-

Ik kijk het altijd maar even aan, en als ze niet opzij gaan pak ik wel ergens een stukkie in- of uitvoegstrook om ze voorbij te piepen :+
 
Ik heb gewoon schijt aan de rest. Als ik hier zo lees doe je het toch nooit goed. Dus doe ik het gewoon op mijn manier en wat veilig voor mij is. Skeit aan de rest. Als ik me aan de gedragscode houd doet diegene dat achter mij. Ongeacht hij vindt dat ik te langzaam ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan