Tussen de Rivieren 13. "Blérhänchen auf Spitzen Position"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Done!!

Was weer top gisteren mensen. Lekker vlees en veel slap ge-ouwehoer. Thanx Arjan!!
Ben en alleen zojuist gebeld dat mn oma is overleden. Ze lag al een tijdje slecht, maar toch minder -O-
met een joubuis downloader :+

meld je ff aan op me msn dan stuur ik het bestandje wel ff door...

mail gaat niet dacht ik want dan denkt ie dat ie een besmet bestand heeft omdat het een ZIP is..
 
@ geer :} :}

@ Bazzi de keuken staat. morgen avond ga ik de kop uitslijpen zodat de nokkenas vrij loopt. Dinsdag ga ik kijken of de onderdelel al binnen zijn zo niet bestel ik ze wel via Jeff... Ben ut een bietje beu aan het worden gvd B| :X :X
 
met een joubuis downloader :+

meld je ff aan op me msn dan stuur ik het bestandje wel ff door...

mail gaat niet dacht ik want dan denkt ie dat ie een besmet bestand heeft omdat het een ZIP is..
Ik heb geen msn.....

Heb al even een downloadje van internet geprobeerd. Krijg wel het geluid maar alleen zwart beeld... Beetje jammer.
 
@Thug, kastjes hangen toch wel recht hé..... ;)

Volgende keer gewoon mee.
Route rijden via routerol is leuk!!!!! Van verhard naar onverhard weer naar verhard, weer een bospadje paar keer een padje gepakt met 100 km/u :P

O ja vanochtend snelste bon uit mijn bestaan gekregen.
Stond helemaal in de cross outfit, toen de WR nog starten.... ivm de buren op zondag ochtend op straat gedaan. Toen dacht ik ach het is 8:45 op zondag ik steek de straat over met de helm in de hand om te tanken....... und dar war die Stasi-polizei!!

Bon vanwege rijen zonder helm. :( :(

Wat voor motor is dit? Een Kawasaki!

Kom op zeg!!! Yamaha staat er wel 4x op met grote koeienletters!!!

Okay ik ben fout omdat ik een stukje met 10km/u zonder helm over de openbare straat rij, wat ik overigens echt nooit doe. 1x teveel dus........ ach een waarschuwing was ook voldoende geweest ik begon immers niet gelijk bijdehand te doen.
 
@Thug, kastjes hangen toch wel recht hé..... ;)

Volgende keer gewoon mee.
Route rijden via routerol is leuk!!!!! Van verhard naar onverhard weer naar verhard, weer een bospadje paar keer een padje gepakt met 100 km/u :P

O ja vanochtend snelste bon uit mijn bestaan gekregen.
Stond helemaal in de cross outfit, toen de WR nog starten.... ivm de buren op zondag ochtend op straat gedaan. Toen dacht ik ach het is 8:45 op zondag ik steek de straat over met de helm in de hand om te tanken....... und dar war die Stasi-polizei!!

Bon vanwege rijen zonder helm. :( :(

Wat voor motor is dit? Een Kawasaki!

Kom op zeg!!! Yamaha staat er wel 4x op met grote koeienletters!!!

Okay ik ben fout omdat ik een stukje met 10km/u zonder helm over de openbare straat rij, wat ik overigens echt nooit doe. 1x teveel dus........ ach een waarschuwing was ook voldoende geweest ik begon immers niet gelijk bijdehand te doen.

Hmmm balen...
wat zei je? heb je niet iets beters te doen, in die andere wijk ofzo :P
 
Welke heb je, want ik zoek er ook nog één :X
Zal hem vanavond ff uploaden naar mn website en hier een linkje plaatsen :Y

@ Bazzi: Hij was vast al de hele nacht op zonder nuttige bezigheden (of wellicht door een Molukker afgetroefd (was toch in Culemborg?)). Wel een erg sneue zak!

@ Slip: wees jij maar eens creatief!! Wil je wel de Nurburgring erbij gebruiken?
 
Ik heb mijn schikking binnen.... 90 pleuro.
Dat zijn dus 3 circuitdagen met de GSM............. Cock!

8 weken om te betalen.... ik begin deze week om EUR 11,25 op zij te leggen. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan