[TV] Op de bon

Eigenlijk heeft die man best gelijk die de cel in moest over zijn schoenen.
Schoenen moeten uit omdat er veters aanzitten waar je jezelf mee kan ophangen maar hij had schoenen zonder veters dus ik zie inderdaad het moeten niet.

Het laatste wat ik wil, is anderen op ideeën brengen,
maar wat dacht je van een scheermesje verstopt in de zool?
Is ook een prima instrument als je naar gene zijde wilt.
 
Die man zal later zijn schoenen in de cel gewoon terug krijgen. Het gaat er de agenten gewoon om zoals al vermeld dat er niks in zit. De schoenen opzich kan ze niks intereseren.
 
@Niborg; het is een huisregel zoals de agent dat zegt.
Een schoen is natuurlijk een "hard voorwerp" evenals kettingen ect. Natuurlijk geldt niet alleen de veters voor ophanging? we zitten niet in Amerika maar meer denk ik voor veiligheid voor de agenten.
Iemand die een tijd de cel ingaat komt er niet altijd vrolijk weer uit, laat staan erin.

Trouwens als de agenten dat van je vragen dien je dat gewoon op te volgen. Dus die beste man heeft helemaal geen gelijk. Ze waren nog mild.
 
Eigenlijk heeft die man best gelijk die de cel in moest over zijn schoenen.
Schoenen moeten uit omdat er veters aanzitten waar je jezelf mee kan ophangen maar hij had schoenen zonder veters dus ik zie inderdaad het moeten niet.
schoenen moeten dan toch uit, kan nog van alles in zitten..
 
Eigenlijk heeft die man best gelijk die de cel in moest over zijn schoenen.
Schoenen moeten uit omdat er veters aanzitten waar je jezelf mee kan ophangen maar hij had schoenen zonder veters dus ik zie inderdaad het moeten niet.

Totdat je die celdeur opent en er achter komt dat schoenen bést hard kunnen aankomen...... :X
 
het taalgebruik en wijze van mensen aanspreken is duidelijk voor het niveau van deze dame simpel :/

Als ze rustig was gebleven i.p.v. meteen histirisch te doen en de dramaqueen uit te hangen, dan had ze niet eens een boete gekregen. Ze hebben haar zelfs gematst, want ze had zelf ook geen ID bij zich...

Maar goed, zulk soort simpele zielen denken dat een grote bek en dombo-taal indruk maakt en later maar janken en klagen... ;)
 
Ik heb ook wel eens 's nachts om 6 uur op straat gestaan met m'n veters in m'n hand.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Sjonge! Het moet niet gekker worden _O-

Man wordt aangehouden tijdens een verlichtingcontrole omdat zijn dimlicht niet werkt. Hij heeft geen rijbewijs bij zich en belt z'n vriendin op met het verzoek of ze dat komt brengen, ze wonen hier immers vlakbij.
Die kerel begon ook meteen met bijdehand doen. Hij zei direct al 'what the fuck is dit nou weer?'. Ik kan me dan voorstellen dat Oom Agent dan ook minder inschikkelijk wordt. De man zei onderweg te zijn naar de garage, maar kreeg toch een bon. Ik ben ook een keer met de auto staande gehouden omdat er een lampje stuk was. Had ik niet gezien, en ik pakte meteen mijn reservelampjes om 'm te vervangen. De agent was zelfs helemaal verbouwereerd dat ik dat wilde doen (vaag!).

Het is op zich heel simpel: om allerlei redenen krijgen agenten best wel wat ongein over zich heen gestort. Als je gewoon in eerste instantie normaal en beleefd doet, is mijn ervaring dat het nog wel eens wil meevallen. Ze maken je vaak bang met allerlei hoge boetes en op het laatste moment (als je berouwvol genoeg doet) zwakken ze de boel wel eens af.
Soms tref je wel eens een vreselijke eikel die gewoon erg uit belerend doet enzo. Die krijgt dan van mij ook de wind van voren. Ik wens - net als zij - op een normale wijze benaderd te worden. Als ze mij vervelend behandelen, doe ik ook naar terug en ik daag ze desnoods uit om dan op te treden. Ik dien dan zoveel klachten tegen ze in, dat ze de komende 500 jaar alleen nog maar parkeerbonnen in Lutjeboertange mogen uitschrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan