TVR gaat motoren bouwen

Onder de koplampen? Dat is gewoon min of meer bovenkant onderkuip.

En dat heeft de RS serie van Aprilia ook...
:?
Ik snap niet wat jij bedoelt of jij snapt niet wat ik bedoel.
luchtinlaten.jpg


En volgens mij zit bij een Aprilia bij de RS serie de lichtinlaat naast de koplamp. Bij de RSV ertussen. Bij de Falco zoals ik heb zitten de luchtinlaten ongeveer zoals bij de luchtinlaten die jij denk ik bedoelde op dat schetsontwerp en die naar mijn mening zouden mogen vervallen, als de luchtinlaten die ik bedoel inderdaad luchtinlaten zijn. Als dat zo is, dan is het volgens mij best origineel en heb ik het zo in ieder geval nog niet eerder gezien.
 
:?
Ik snap niet wat jij bedoelt of jij snapt niet wat ik bedoel.
(Afbeelding)

En volgens mij zit bij een Aprilia bij de RS serie de lichtinlaat naast de koplamp.
Een lichtinlaat naast een lichtuitlaat (koplamp)? Da's wel heel revolutionair concept. Ben benieuwd welk natuurkundige principe daaraan ten grondslag ligt?
 
Een lichtinlaat naast een lichtuitlaat (koplamp)? Da's wel heel revolutionair concept. Ben benieuwd welk natuurkundige principe daaraan ten grondslag ligt?
Dank u voor het opsteken van uw heldere licht.
Ik bedoelde natuurlijk (niet natuurkundig) de luchtinlaat.
 
:^

Mijn idee. Dit soort troep zit toch niemand op te wachten?
Waarom toch trouwens die fixatie van veel fabrikanten om het achterwiel maar aan 1 kant vast te hebbe zitten? Vinnik nie kloppen.
A. Omdat het erg lekker staat
B. Een wiel wisselen is één minuutje tijd, als je dat al nodig hebt.
C. De ketting spannen een eitje is.
D. Omdat het erg lekker staat
E. Omdat """"
F. Omdat """"
bla bla bla
 
Dank u voor het opsteken van uw heldere licht.
Ik bedoelde natuurlijk (niet natuurkundig) de luchtinlaat.

Graag gedaan, altijd bereid een nuttige bijdrage aan een discussie te leveren ;)

A. Omdat het erg lekker staat
B. Een wiel wisselen is één minuutje tijd, als je dat al nodig hebt.
C. De ketting spannen een eitje is.
D. Omdat het erg lekker staat
E. Omdat """"
F. Omdat """"
bla bla bla

Tsja, B en C vind ik nog wel redelijk valide argumenten... de rest... Persoonlijk vind ik dat het er volstrekt niet uitzet en meestal een voor de rest best strakke motor volledig voor l*l laat rijden.

Maar da's mijn persoonlijke, en voor anderen waarschijnlijk totaal irrelevante, mening.
 
Die streetfighter is wel erg gaaf! en met die rooie is er weer een nieuwe manier onstaan om de uitlaat weg te werken.. Laat de eerste prototypes maar komen :9~
 
:9~ :9~ :9~ HEERLIJK :9~ :9~ :9~

Supermachines. Damned. Maare de tvr auto's zijn ook niet al te betrouwbaar (wel een monsterlijk design) dus de motoren zullen ook niet al te betrouwbaar zijn '( . En vrij prijzig '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan