TVRiP van Peter R de Vries HIER te downloaden

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Alleen voor mensen met een snelle verbinding :

Het zijn MPEG bestanden welke bestaan uit 5 delen van elk 90 MB. Dit is van de uitzending van Peter R. de Vries van afgelopen donderdag over het foute gedrag van controleurs die veelste hard rijden en natuurlijk Bertje Woudenberg die zichzelf gigantisch voor lul zet (mpeg #5). Voor iedere motorrijder en/of automobilist een MUST SEE :)

MPEGS zijn gemaakt door Spatieman van het Tuf Tuf Club forum.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Download ze nu, nu ze nog online staan.
 
Thanks JK, we waren al aan\'t zoeken naar een manier om onze 767MB grote rip te verdelen onder de bezoekers.
Hopelijk kan deze site het aan :)

Heb er effe sticky topic van gemaakt. Valt het zeker op voor iedereen die\'t wil :)
 
Laatst bewerkt:
Thanks JK, we waren al aan\'t zoeken naar een manier om onze 767MB grote rip te verdelen onder de bezoekers.
Hopelijk kan deze site het aan :)

Heb er effe sticky topic van gemaakt. Valt het zeker op voor iedereen die\'t wil :)

Hehe ja ik zag ineens dat ie sticky was.
De server is vlot genoeg, met ADSL Comfort/Basic download ik het met 53kb/s, met hoeveel trek jij \'m binnen pooh ?
BTW: de kwaliteit is niet super-de-super, maar wel goed te zien ;) En tenslotte betalen we toch geen telefoontikken. Of ik ben teveel DVD gewend.

Naja veel plezier iedereen, als je \'m nog niet op TV hebt gezien afgelopen donderdag, dan ben je gewoon VERPLICHT dit te zien. HET vrijbriefje om 2x maximumsnelheid te rijden als je denkt dat je wordt achtervolgt door de Taliban of Osama Bin Laden ;)
 
Op dinsdag 18 december 2001 01:04 schreef JK het volgende:
De server is vlot genoeg, met ADSL Comfort/Basic download ik het met 53kb/s, met hoeveel trek jij \'m binnen pooh ?
Euhhm.. ik haal de 767MB versie binnen aan 90KB/sec :)
 
Vind \"onze\" kwaliteit alleen wel een stuk mooier om te zien........

Net idd met 400Kb/s deel 5 neergehaald.....
 
Misschien een idee om ze te DivX-en ? Scheelt weer een aantal MB\'s.
 
Vind \"onze\" kwaliteit alleen wel een stuk mooier om te zien........

Net idd met 400Kb/s deel 5 neergehaald.....

De kwaliteit is inderdaad wat om te huilen, tenminste, wel vergeleken met wat ik normaal zelf van TV, DVD of tape rip ;) Ik weet niet wat voor kaart hij gebruikte, maar de ritten op de snelweg (overdag) zijn helemaal uitgevreten. Maargoed, het gaat erom dat je zo\'n CD bij je hebt op de motor of in de auto,mochten ze je staande houden met hoge snelheid. Laptoppie aan, en komt u maar even kijken agent ;)
 
Trek ze hier nu alle 5 tegelijk met zo\'n 100 KB/sec naar binnen. Ben benieuwd... Wil wel ff lachen...
 
Wat een verschrikkelijke lul, die Woudenberg.
Zal die nu echt denken dat we zijn verhaal geloven, Zelfs Peter R. de Vries wordt pissig dat die lul hem met zo\'n kutsmoes probeert te overtuigen.

Als die 3Vo zich ook bij hun standpunt blijft dat ze hem blijven verdedigen maken ze zichzelf echt belachelijk.

Staan die sukkels ook op de Beurs in Utrecht, kunnen we even gaan lachen.
 
Ik heb in tijden niet iemand zo hard op z\'n bek zien gaan. Wat hangt die droplul een ongelooflijk lulverhaal op. Ik kom niet meer bij. :j
 
Keb hem nu ge-unstickied. (hoe zeg je dat?? :? )

Leek me nu niet meer echt nodig, dit als sticky topic. :)
 
Geweldig, ik had deze nog niet gezien, ik was die avond niet thuis. Normaal vind ik de Peter R De Vries een zeur, maar ik vond dit wel geinig. hahah die kop van de moraalridder Spee toen ie die betweter van een Woudenberg 70< km te hard zag rijden })

good work :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan