Twas gezellig in Odiliapeel

Lekker baggere!!! :)

Vooral die ene witte BMW GS kan mij wel bekoren... :} :} :}
 
Twas ook goed georganiseerd!

Volgend jaar weer?

Ennu neus, was jij degene die bij het restuarant vroeg of we het eerste offroad-paadje nog opkonden?
Wij waren met 3 XT's van de partij.
 
Meneer topicstarter, voortaan aub hier ook ff wat meer info/verslagen/foto's neerzetten zonder gelijk voor alles te verwijzen naar een andere website.

Ik heb zo geen flauw idee waar het over gaat zonder op die link te klikken, het ruikt zo nogal naar spam en dat is niet toegestaan hier.

Ik geef nu het voordeel van de twijfel maar let er wel ff op aub.
 
Meneer topicstarter, voortaan aub hier ook ff wat meer info/verslagen/foto's neerzetten zonder gelijk voor alles te verwijzen naar een andere website.

Ik heb zo geen flauw idee waar het over gaat zonder op die link te klikken, het ruikt zo nogal naar spam en dat is niet toegestaan hier.

Ik geef nu het voordeel van de twijfel maar let er wel ff op aub.

Hij hep een tijdje geleden toch een oproep geplaatst om mee te doen? Dit is gewoon het vervolg daarop. Moet toch kunnen zo ljkt me. :)
 
Hij hep een tijdje geleden toch een oproep geplaatst om mee te doen? Dit is gewoon het vervolg daarop. Moet toch kunnen zo ljkt me. :)
:^

Gaaaf :} :}

Helaas kon ik er weer niet bij zijn. Dit keer door financien. Geen geld voor een setje nieuwe banden. Ik heb wel nog een setje T66 liggen, maar aan de omstandigheden te zien ben ik blij dat ik daarmee niet ben mee gegaan.

Ralfie: Doen we volgend jaar mee met de Ural?
 
En welk merk/type is dit??????

Odiliapeel%202002%2025.JPG
 
Op zondag 13 oktober 2002 10:58 schreef Reetje het volgende:Ralfie: Doen we volgend jaar mee met de Ural?

Als het dan zover is doen we in ieder geval een poging ja!! :)

Als we er nou samen alvast 1 kopen...1 persoon in eht bakkie, de ander sturen en onderweg ruilen!! :)
 
Hoi medeallroaders,

Sorry voor mijn late reactie op alle reacties maar op mijn oproep kwam precies "o" reacties vandaar dat ik vandaag zeer verrast reageer.

Bedankt voor alle positieve reacties over de rit / organisatie en het klopt dat ik aan jullie gevraagd heb in het restaurant of heelhuids over dat eerste pad
waren gekomen omdat die boer wel een heel verradelijk lijntje had gespannen.

Het is DJMOTORS te Odiliapeel en de suzuki dr big club holland zo goed bevallen dat er volgend jaar zeker een vervolg gaat komen waarbij we ook op deze site
jullie zullen attenderen op de rit. (zonder rechtstreekse linkverwijzing !; sorry "Revolution" )

De rijders met o.a T66 banden zijn een heel eind kunnen komen vanwege de redelijke weersomstandigheden EN zeker niet te vergeten een gezonde dosis doorzettingsvermogen !

En dat was het leuke van deze rit dat ook allroaders zonder al te veel zandervaring zich konden meten met de meer ervaren rijders.

Volgens mijn info was het een Gaciva elefant gestripte versie :) Vette bak, T66`s eronder en 200% lol gehad.

Tot volgend jaar en van mijn part komt u dan met een Ural, ALS u er maar bent want het ging niet om de snelheid maar om de collegialiteit van alle allroaders onderling
zonder onderscheid te maken in nationaliteit of merk fiets.

Groeten,
De Neus
 
Terug
Bovenaan Onderaan