Twas gezellig...........in Zutfun

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Alleen die verrekte blauwjassen weer :j . Kentekens genoteerd en een waarschuwing.Volgende keer pakken we een paar bochten en dan smeren we hem.Zet ik wel een leuke route uit in de regio.Het is ONS ook niet gegund.Zeker mensen die niks te doen hebben en uit verveling politie waarschuwen als we een paar boggies pakken.Zijn waarschijnlijk jaloers omdat zij geen leuke hobby hebben en thuis moeten zitten.Ga je schoonmoder pesten :r en laat ons met rust ja! Ik heb GVD :( wegenbelasting betaald en dan zal ik rijden ook waar IK wil.Laat de politie eerst maar bewijzen dat wij er gereden hebben als ze aan komen kakken na een telefoontje.Dan staan wij lekker aan de kant te kletsen.Wij waren het niet agent!
Mede MF-ers see you next time! Het was FUN ! *D
 

>> WWWTD :?

Het was idd gezellig. En het was letterlijk "Daar sta je dan met je goeie gedrag"

Raul...Heb jij Merle snel weer gevonden?
Als een muis ertussen uit gepiept hihi

Voor herhaling vatbaar en dan lekker nog een stukkie verder as het Duct...

Hebben ze in de Achterhoek ook een "tulpentoer :? "
 
Vind het inmiddels wel opvallend worden hoe vaak 'meetings' verknald worden door politie. Is een afgeschermd gedeelte inmiddels niet een idee? Alleen jammer dat dan de 'gewone' motorrijder niet weet waar het is.

Misschien een trefpunt publiek afspreken en de verdere plannen op een afgesloten website bespreken voor de bekenden. Dan hebben de nieuwelingen toch kans om mee te gaan en de politie kan niks uitvinden van de plaats waar gereden gaat worden.

Trouwens jammer dat ik er niet bij kon zijn.
 
Spreek dan gewoon ergens af, en bepaal ter plaatse waar je heen gaat.

Is net zo makkelijk lijkt mij.
 
Trouwens jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Juist...je heb heel wat gemist ;)

Of afspreken bij een of andere grote Amerikaanse keten. Waar je kan claimen dat je koffie te heet was :?
En dan van daaruit weg gaan...

En we zijn nu bij een idillisch cafetariaatje aan het water geweest.

Wel leuk trouwens...jongetje bij papa achterop de fiets met trappers toen ze weg reden...
"Dag brommers"
 
Spreek dan gewoon ergens af, en bepaal ter plaatse waar je heen gaat.

Is net zo makkelijk lijkt mij.

BTW Nu ik me bedenk, bij De Baars stond zaterdag volgens mij ook de een of andere vent met een brommertje. Hij stond een beetje te filmen. 't zal toch geen wout geweest zijn?
 
BTW Nu ik me bedenk, bij De Baars stond zaterdag volgens mij ook de een of andere vent met een brommertje. Hij stond een beetje te filmen. 't zal toch geen wout geweest zijn?

Klopt inderdaad viel mij ook al op ja

beetje vreemd inderdaad :?
 
Klopt inderdaad viel mij ook al op ja

beetje vreemd inderdaad :?

welnee, op een drukke dag hebben we op de PPP gewoon toeschouwers, zeker een stuk of 30, met camera's en fototoestellen. Loopt zelfs een vent rond die alleen het geluid opneemt.
 
welnee, op een drukke dag hebben we op de PPP gewoon toeschouwers, zeker een stuk of 30, met camera's en fototoestellen. Loopt zelfs een vent rond die alleen het geluid opneemt.

En dan zeggen ze dat WIJ gestoord zijn |( |(

To be or to Wannabe, thats the question :P
 
Oke, ik was een beetje aan de late kant 15:30 maar prima vermaakt.
Totaal 370 km gereden.
En die agenten.. tja, ze waren aardig maar dat :j gedoe over kentekens noteren.
Ach ja, zolang ze er niks mee doen.
Ik heb meer hekel aan metalen cops.
Die maken gelijk zo'n leuke foto van je.
en de prijs bepaal je zelf :)
Mooi land toch of niet?
 
Vind het inmiddels wel opvallend worden hoe vaak 'meetings' verknald worden door politie. Is een afgeschermd gedeelte inmiddels niet een idee? Alleen jammer dat dan de 'gewone' motorrijder niet weet waar het is.

Misschien een trefpunt publiek afspreken en de verdere plannen op een afgesloten website bespreken voor de bekenden. Dan hebben de nieuwelingen toch kans om mee te gaan en de politie kan niks uitvinden van de plaats waar gereden gaat worden.

Trouwens jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Volgens mij was er 23 maart eigenlijk afgesproken dat we naar Ressen zouden gaan maar uiteindelijk werd het Hoevelaken. En daar was geen sme...(sorry Johnv :+ ) politie te zien!
Vond het ook jammer dat ik er niet bij kon zijn; ik woon vlakbij maar mijn dochtertje is ziek.
 
ze hebben mij kenteken daar al zeker 10 x op geschreven doen ze echt niks mee hoor.

en er zijn daar buurtbewooners die klagen over het geluid
 
Volgens mij was er 23 maart eigenlijk afgesproken dat we naar Ressen zouden gaan maar uiteindelijk werd het Hoevelaken. En daar was geen sme...(sorry Johnv :+ ) politie te zien!
Vond het ook jammer dat ik er niet bij kon zijn; ik woon vlakbij maar mijn dochtertje is ziek.

Wel toeval... dan is dat de oplossing!
 
Door schamperd op 07-04-2002 22:53


ze hebben mij kenteken daar al zeker 10 x op geschreven doen ze echt niks mee hoor.

en er zijn daar buurtbewooners die klagen over het geluid


juist, en de "schuldige" heb ik ook al aangewezen...

Een man met een miele > kaal hoofd/hele korte stekkels :?

En ik weet nu dus ook zeker dat er wel betere zijn...met veeel minder herrie, die blijft hangen op het Duct en waar omwonenden over klagen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zondag 07 april 2002 21:47 schreef Gerard Wösten het volgende:
Alleen die verrekte blauwjassen weer :j . Kentekens genoteerd en een waarschuwing.Volgende keer pakken we een paar bochten en dan smeren we hem.Zet ik wel een leuke route uit in de regio.Het is ONS ook niet gegund.Zeker mensen die niks te doen hebben en uit verveling politie waarschuwen als we een paar boggies pakken.Zijn waarschijnlijk jaloers omdat zij geen leuke hobby hebben en thuis moeten zitten.Ga je schoonmoder pesten :r en laat ons met rust ja! Ik heb GVD :( wegenbelasting betaald en dan zal ik rijden ook waar IK wil.Laat de politie eerst maar bewijzen dat wij er gereden hebben als ze aan komen kakken na een telefoontje.Dan staan wij lekker aan de kant te kletsen.Wij waren het niet agent!
Mede MF-ers see you next time! Het was FUN ! *D

Strak plan.. Ben ook ff geweest (rode bandit in gezelschap met een groene kawa)...

Ik had wel trek om ff een stukkie te rijden. Aangezien ik de indruk kreeg dat er alleen maar rondjes over de (te drukke) rondweg werden gereden zijn we er maar weer vandoor gegaan en hebben nog een stuk rondgereden :)

Lijkt me leuker om een stuk te rijden, al dan niet in een paar groepen om vervolgens bij een groot amerikaans keten uit te komen om nog wat te lullen ofzo, aangezien "we" blijkbaar niet welkom zijn op een viaduct..
 
Was gezellig... alleen errug druk,na een paar lussies en de politie weer verder gezocht naar leuke weggetjes. Toch weer een aantal gevonden.

Wel lekker gekletst.

Ook nog op ressen geweest ttv superbikes... helemaal niemand gezien, heerlijk rustig zelfs weinig koekblikken.
 
Was zeker wel leuk om eens wat mensen in het echt te zien. Volgende keer inderdaad eens een keer een stukje gaan rijden ipv stilstaan en/of rodnjes rijden. Dr zijn mooie weggetjes genoeg in de buurt :]

Maar mij zal je niet minder zien op de rondweg hoor. Laat de firma dienstklopper maar vast een mobiele post opstellen daar, mij hebben ze er niet mee.

PS: Had er niet iemand wat foto's gemaakt? Ik heb er zelf wel wat op een wegwerpcamera, maar die is nog niet vol.
 
Laatst bewerkt:
welnee, op een drukke dag hebben we op de PPP gewoon toeschouwers, zeker een stuk of 30, met camera's en fototoestellen. Loopt zelfs een vent rond die alleen het geluid opneemt.
Was gisteren wel heel druk. Even snel langs gereden met de auto. Er stond nog net geen patat tent :) . Stuk of wat motoren, 2 porches en nog veel meer toeschouwers.
 
Ik heb me ook prima vermaakt en heb daaro voor het eerst (eindelijk :z :z ) m'n voetsteun aan de grond gereden :)

Als we de volgende keer een stukkie gaan rijden ben ik d'r ook weer bij :]

Ik heb een paar foto's gemaakt, maar niet van rijdende motoren, aangezien ik zelf de hele tijd aan het :] was *D zutfun
 
't was gezellig ja, ik had me chemisch op de been gehouden mbv de nodige asprines, maar na het hapje eten ging het alweer een stuk beter.

Gvd wat een geluidje in die Miele Gerard, :9~ ...wil ik ook, een twin.

Volgende keer een stukje verder rijden!
 
't was gezellig ja, ik had me chemisch op de been gehouden mbv de nodige asprines, maar na het hapje eten ging het alweer een stuk beter.

Gvd wat een geluidje in die Miele Gerard, :9~ ...wil ik ook, een twin.

Volgende keer een stukje verder rijden!

De buurt was er alleen niet zo blij mee.. })

[me]Ryser zou wel willen dat zijn V-twin zo'n rofel had[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan