Twas weer superrrr..

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Wij hebben het droog gehouden vandaag tot 1600 uur.Daarna spatte het een beetje dus het geluk was aan onze hand.Komen jullie volgende keer wel naar Zutphen.Mooie bochten zat hier.Vraag maar aan Plastic power.Btw ik heb geen bijnaam , mag ik die plaatsen ipv mijn eigen naam?



please :}
 
Wij hebben het ook droog gehouden vandaag op wat kleine spatjes na... regen kon je het niet echt noemen, 't was meer sloffe wind.

Fantastische dag vond ik om mijn eerste motor uit te proberen... :} :} :} :} :}
 
Komen jullie volgende keer wel naar Zutphen.Mooie bochten zat hier.Vraag maar aan Plastic power.

Zie hier dan Plastic Power. Inderdaad, zeer mooie bochten!! Er waren zelfs wegen waar ik volgens mij nog nooit geweest was en ik woon hier toch al mijn hele leven... :z

Bij Motoport Zelhem was het trouwens stervens druk. Kijken was er amper bij. Het leek wel de snackkraam bij het TT-circuit in Assen op een gewone zondag: zien en gezien worden. Da's 't enige dat telt.

Gerard, hebbie nog een proefritje gemaakt waar je je voor moest inschrijven??

We vonden het gisteren heel leuk :] en gezellig!!


CAT
 
Nope, moet andere keer maar terugkomen.Wachten tot het groog weer is.Kun je teminste goed proefrijden!Dreunt de mille nog na in jullie hoofd.Klinkt wel lekker toch! })
 
Gerard,

zulke besprekingen van toertochtjes graag in wiwtd houden. Gewoon bij in het topic waar je afsprak. Stuk duidelijker zo :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan