[email protected]
MF veteraan
- 19 mei 2001
- 1.525
- 0
Het staat al op GOT, maarja daar is het al weer uit het zicht verdwenen.
Daarom post ik het hier nog maar een keer :
Beginpunt Tweaker/Motor-Forum.nl motortoertocht I
---------------------------------------------
Tankstation (Total) tussen Tilburg en Moergestel op de A58.
Routebeschrijving.
Vanaf Den Bosch.
Ter hoogte van D'Bosch (A2) richting Tilburg gaan.
Je rijd dan op de N65 (80 weg !!!), alsmaar rechtdoor rijden richting Tilburg/Breda.
De N65 word dan de A65 en na 10 kmtjes zie je Afslag Hilvarenbeek/Eindhoven(A58) die pak je (richting EINDHOVEN niet Hilvarenbeek)en je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten. :icon_smile:
Vanaf Breda/Rotterdam.
Je rijd op de A27 richting Tilburg je komt dan op de A58 terecht.
Je gaat er bij Tilburg Noord af en je rijd een Viaduct op (haarscherpe oprit
).
Je rijd de viaduct over en gaat er dan weer af (eerste weg rechts, is afrit)(richting Eindhoven). Je komt dan op de uit/invoegstrook richting Hilvarenbeek Eindhoven en je gaat de snelweg af richting Eindhoven.Je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten. :icon_smile:
Vanaf Eindhoven.
Je rijd op de A58 richting Tilburg.
En je pakt afslag Tilburg/ Tilburg Noord (A65) net voor de afslag zie je bordje knooppunt baars
.
Je komt dan op een uit/invoegstrook terecht en daar blijf je op rijden richting Tilburg noord je komt dan via haarscherpe oprit op een viaduct.
Je rijd de viaduct over en gaat er dan weer af (eerste weg rechts, is afrit)(richting Eindhoven). Je komt dan op de uit/invoegstrook richting Hilvarenbeek Eindhoven en je gaat de snelweg af richting Eindhoven.Je krijgt 2 geweldige bochten.
Nou als het goed is weet iedereen hoe ie moet rijden.
De datum staat vast : 2 Juni.
Tijdstip : 14.30 , tja of er moeten bezwaren tegen zijn!
Deelnemers (Tot nu toe) :J.W, Helldesker,BertV, Duderuud,Niels Saarloos,BYM,SV650S,Ohjajoh
Ik stel voor dat we binnen bij de Shell afspreken voor bakkie koffie evt versnapering en kennismaking.
Mocht het binnen te druk zijn, dan zien we elkaar achter op de Parkeerplaats.
Ik ben te herkennen aan mijn nette schoenen ( :icon_frown: ) en mijn Dainese cap.
Ik ben lang en breed, dus je hoeft niet bang te zijn dat je mij niet ziet. :icon_smile:
CU all there.
JW (Hoofd Organisatie Tweaker/Motor-Forum.nl toertocht I)
Om het nog ff te verduidelijken :
[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-26 17:37 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-09 21:48 ]
Daarom post ik het hier nog maar een keer :
Beginpunt Tweaker/Motor-Forum.nl motortoertocht I
Tankstation (Total) tussen Tilburg en Moergestel op de A58.
Routebeschrijving.
Vanaf Den Bosch.
Ter hoogte van D'Bosch (A2) richting Tilburg gaan.
Je rijd dan op de N65 (80 weg !!!), alsmaar rechtdoor rijden richting Tilburg/Breda.
De N65 word dan de A65 en na 10 kmtjes zie je Afslag Hilvarenbeek/Eindhoven(A58) die pak je (richting EINDHOVEN niet Hilvarenbeek)en je krijgt 2 geweldige bochten.
Vanaf Breda/Rotterdam.
Je rijd op de A27 richting Tilburg je komt dan op de A58 terecht.
Je gaat er bij Tilburg Noord af en je rijd een Viaduct op (haarscherpe oprit

Vanaf Eindhoven.
Je rijd op de A58 richting Tilburg.
En je pakt afslag Tilburg/ Tilburg Noord (A65) net voor de afslag zie je bordje knooppunt baars

Je komt dan op een uit/invoegstrook terecht en daar blijf je op rijden richting Tilburg noord je komt dan via haarscherpe oprit op een viaduct.
Nou als het goed is weet iedereen hoe ie moet rijden.
De datum staat vast : 2 Juni.
Tijdstip : 14.30 , tja of er moeten bezwaren tegen zijn!
Deelnemers (Tot nu toe) :J.W, Helldesker,BertV, Duderuud,Niels Saarloos,BYM,SV650S,Ohjajoh
Ik stel voor dat we binnen bij de Shell afspreken voor bakkie koffie evt versnapering en kennismaking.
Mocht het binnen te druk zijn, dan zien we elkaar achter op de Parkeerplaats.
Ik ben te herkennen aan mijn nette schoenen ( :icon_frown: ) en mijn Dainese cap.
Ik ben lang en breed, dus je hoeft niet bang te zijn dat je mij niet ziet. :icon_smile:
CU all there.
JW (Hoofd Organisatie Tweaker/Motor-Forum.nl toertocht I)
Om het nog ff te verduidelijken :

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-26 17:37 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-09 21:48 ]