Tweaker/Motor-Forum.nl toertocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
even een heel ander ding, zijn er nog meer mensen met een digitale camera??

Ik kan ongeveer 64 foto's schieten, is het een idee die mee te nemen???
 
even een heel ander ding, zijn er nog meer mensen met een digitale camera??

Ik kan ongeveer 64 foto's schieten, is het een idee die mee te nemen???

Ook ik heb de beschikking tot een dig-cam, ik zal hem voor de zekerheid ook meenemen.

Maar neem de jouwe ook maar mee, hoe meer des te beter.
 
Op 2001-05-24 14:40, schreef BYM:
even een heel ander ding, zijn er nog meer mensen met een digitale camera??

Ik kan ongeveer 64 foto's schieten, is het een idee die mee te nemen???

Ook ik heb de beschikking tot een dig-cam, ik zal hem voor de zekerheid ook meenemen.

Maar neem de jouwe ook maar mee, hoe meer des te beter.

Okee, komt voor de bakkert.

Ik denk dat ik mijn rugzakje maar op mijn rug slinger, is wel handiger denk ik .....
 

Okee, komt voor de bakkert.

Ik denk dat ik mijn rugzakje maar op mijn rug slinger, is wel handiger denk ik .....

Tja ben bang dat ik er ook aan moet geloven, heb net geprobeert om hem om mijn nek te hangen, maar dat werkte niet.
 
Okee, komt voor de bakkert.

Ik denk dat ik mijn rugzakje maar op mijn rug slinger, is wel handiger denk ik .....

Tja ben bang dat ik er ook aan moet geloven, heb net geprobeert om hem om mijn nek te hangen, maar dat werkte niet.

Whahaha, ik zie je al gaan met 120 p/uur, wapper de wapper......
Zouden wel mooie actie foto's worden denk ik ghehehe
 
Whahaha, ik zie je al gaan met 120 p/uur, wapper de wapper......
Zouden wel mooie actie foto's worden denk ik ghehehe
LOL, ja idd dat zou mooi zijn.
Maar hoe meer foto's des te beter!!!!!
Maar als je echt lachuh actie foto's wil zien, dan moet je over 5 minuten een camera in de wasbak bij ons thuis plaatsen :icon_smile:
 
Maar als je echt lachuh actie foto's wil zien, dan moet je over 5 minuten een camera in de wasbak bij ons thuis plaatsen :icon_smile:
Haha, ga je je tanden poetsen, of wordt je kop onder de kraan gehouden :icon_confused:
 
Op 2001-05-25 11:35, schreef BYM:
Haha, ga je je tanden poetsen, of wordt je kop onder de kraan gehouden :icon_confused:

[/quote]

Nou het viel gelukkig mee, ik heb me/het in kunnen houden.
Combi bier met Champagne (Brut), was iets teveel van het goede.

[note voor mezelf]

1 juni niet gaan stappen ivm toertocht.

[/note voor mezelf]

 
Lijkt me verstandig ja! :icon_smile:

Het is mooi dat er een paar mensen een camera meenemen, ik heb altijd al een actiefoto van mezelf willen hebben....paar wheelie en kneedown foto's...

Het liefst in de schemer, dan zie je de vonken goed van de kneepads...

:icon_razz:
 
Nou.. mijn verhaal.. ik woon en werk in Den Haag en ik wil dolgraag mee met de Tweaker/Motor-forum.nl toertocht, maar omdat ik dus postbode ben in Den Haag, kan het zijn dat ik moet werken tot een uur of 1..:icon_frown:

Hierdoor kan ik dus niet op tijd daar zijn.. Ik kan wel halverwege de tocht erbij duiken, en iemand een idee van hoelang het rijden is vanaf Den Haag naar het startpunt? Het zou voor mij dus beter uitkomen op zondag of om 15.00.. Maar het later erbij komen kan natuurlijk altijd..

Hier volgen enkele gegevens die wel handig kunnen zijn:

ICQ:74675889,
mail: markheyblok@hotmail.com.

en hier rijd ik op
motortje.jpg


P.S: Ik heb een fonkelnieuwe Sony DSC-S75 besteld, dus ik hoop dat ik dat ding dan heb..!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Ohjajoh op 2001-05-26 16:40 ]
 
Hoe laat denk je dat je er kunt zijn Ohjajoh?
Ik weet niet precies hoelang je er over rijd, want ik weet jou gemiddelde kruissnelheid niet.

Eventueel kunnen we wel wat later beginnen.
Denk inhaken word erg moeilijk aangezien zien we door allemaal dorpjes gaan rijden.

Over een uurtje vertrek ik gewapend met pen/papier en cd met keiharde muziek met de volgetankte auto van mamma (heeft airco ik niet :icon_frown: ) en ga ik de route rijden.

Dus vanavond komen alle specifieke details in dit draadje te staan.

JW
 
Ik heb een schatting gedaan en ik denk dat ik er in een anderhalf uurtje kan zijn.. ik weet niet hoe druk het is in de randstad, ik moet langs Den Haag en Rotterdam.. ik kan wel mobiel bellen waar ik precies zit..

Ik hoop dat ik om 12.00 klaar ben met de post.. dan kan ik ruim op tijd daar zijn.. Maar helaas is dat niet aan mij..:icon_frown:

Ik ben nu op routenet bezig te bekijken wat de afstand is..Maar de server is plat..

 
Oke.. nu werkt alles weer.. De afstand is 114 Kilometer, dat moet in anderhalf uur wel te rijden zijn, misschien wel in een uur..

Ik weet niet waar de flitspalen staan.. dus dat wordt nog leuk heenrijden..
 
Liever 14.30, dan heb ik wat speling !! Maar als het niet lukt.. dan toch 14.00.. ik heb een mobiel en ik kan bellen (als ik stilsta tenminste..) of SMS me maar een plaats..

We zien wel..!! Als ik niet kom, doordat ik het echt niet red, zal ik wel reageren !!
 
Liever 14.30, dan heb ik wat speling !! Maar als het niet lukt.. dan toch 14.00.. ik heb een mobiel en ik kan bellen (als ik stilsta tenminste..) of SMS me maar een plaats..

We zien wel..!! Als ik niet kom, doordat ik het echt niet red, zal ik wel reageren !!

Ik heb het op 14:30 gezet, denkt dat niemand moeilijk doet dat ze nog een halfuurtje langer op bed mogen liggen. :icon_wink:
 
DE ROUTE

Vanaf het tankstation gaan we richting Eindhoven, bij Moergestel gaan we eraf.
We gaan dan richting Hilvarenbeek/Diessen vervolgens Haghorst/Diessen. (Mooie weg met lekkere bochten, let op zand in de bochten)
Door Haghorst en richting Diessen.
Einde van die weg gaan we rechts richting Diessen en gelijk 1e straat links richting Baarschot.
Door Diessen en Baarschot heen gaan we richting Netersel/Bladel.
In Bladel aangekomen gaan we richting Eindhoven.
Nu krijg je geweldige bochten, aan het eind van die weg gaan we richting Reusel/ Turnhout :icon_smile: ) (ja het is me gelukt) dit is een lange weg en raar genoeg en goede weg.
We komen in Oud Turnhout Poohbeer tegen. (Bij de Aldi)
In Turnhout gaan we richting Breda, we komen door Baarle Hertog (BE) en Baarle Nassau (BE/NL)
In Baarle Nassau gaan we richting Tilburg.
We komen door Riel en Goirle.
In Goirle gaan we de snelweg op richting Den Bosch/Eindhoven & Oisterwijk.

Tot zover de route, ik wil het laatste stuk nog ff gaan verzinnen omdat we nu pas op 100km zitten.(90 minuten)
Ik hoop er nog iets van 30/40 km bij te kunnen zetten, zodat we op de 130 a 140 km's totaal komen te zitten.

Tankstations komen we genoeg tegen en terrasjes ook :icon_smile:
En Hopelijk Poohbeer ook :icon_smile:

 
Dit tochtje lijkt me een prima begin van het Tweaker / Motor-forum toertochtjesgebeuren..... 130 km is genoeg denk ik voor een eerste tochtje waarbij er een aantal van behoorlijk ver moeten komen.
 
Ik heb er zin in.. en ik zal zeker van de partij zijn.. vrijdag de boel nakijken en in-olieen.. Gaan we eindelijk eens kijken of deze 24 jarige student enkele ouwe lullen op Yamaha's eruit kan rijden..

Shit, dat was de eerste Flame..:icon_wink:
 
Mooi dat je dat nu zegt, nog meer van die schreeuwers die meegaan?
Meld je maar ff bij mij, dan zal ik jullie ff een aangepaste route geven.

Ik zal zorgen dat 2 vrienden van mij jullie meenemen naar knooppunt Baars. Mag je proberen hun voorbij te gaan.

Nee ff serieus, we gaan wel normaal doen tijdens de rit.
Ik zal tegen de racers melden wanneer er scherpe bochten aan komen, zodat ze voorop kunnen.
Tevens wil ik hen na afloop wel ff op knooppunt Baars loslaten.


 
Ik heb er zin in.. en ik zal zeker van de partij zijn.. vrijdag de boel nakijken en in-olieen.. Gaan we eindelijk eens kijken of deze 24 jarige student enkele ouwe lullen op Yamaha's eruit kan rijden..

Shit, dat was de eerste Flame..:icon_wink:

Gaat deze oude lul de uitdaging aan ??? Of doet ie het niet ???
 
Ja.. ik ga dus niet stunten.. ik trek lekker niet mijn Dainese aan, maar mijn andere pakje.. Dus dat wordt geen knee-down voor mij.. maar dat was ik ook niet van plan..

De tour is maar 130 Kilometer.. dus als we gaan racen zijn we in een uur weer klaar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan