Tweaker/Motor-Forum.nl toertocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Het staat al op GOT, maarja daar is het al weer uit het zicht verdwenen.
Daarom post ik het hier nog maar een keer :

Beginpunt Tweaker/Motor-Forum.nl motortoertocht I
---------------------------------------------
Tankstation (Total) tussen Tilburg en Moergestel op de A58.

Routebeschrijving.

Vanaf Den Bosch.
Ter hoogte van D'Bosch (A2) richting Tilburg gaan.
Je rijd dan op de N65 (80 weg !!!), alsmaar rechtdoor rijden richting Tilburg/Breda.
De N65 word dan de A65 en na 10 kmtjes zie je Afslag Hilvarenbeek/Eindhoven(A58) die pak je (richting EINDHOVEN niet Hilvarenbeek)en je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten. :icon_smile:

Vanaf Breda/Rotterdam.

Je rijd op de A27 richting Tilburg je komt dan op de A58 terecht.
Je gaat er bij Tilburg Noord af en je rijd een Viaduct op (haarscherpe oprit :9~ ).
Je rijd de viaduct over en gaat er dan weer af (eerste weg rechts, is afrit)(richting Eindhoven). Je komt dan op de uit/invoegstrook richting Hilvarenbeek Eindhoven en je gaat de snelweg af richting Eindhoven.Je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten. :icon_smile:

Vanaf Eindhoven.

Je rijd op de A58 richting Tilburg.
En je pakt afslag Tilburg/ Tilburg Noord (A65) net voor de afslag zie je bordje knooppunt baars :9~ .
Je komt dan op een uit/invoegstrook terecht en daar blijf je op rijden richting Tilburg noord je komt dan via haarscherpe oprit op een viaduct.
Je rijd de viaduct over en gaat er dan weer af (eerste weg rechts, is afrit)(richting Eindhoven). Je komt dan op de uit/invoegstrook richting Hilvarenbeek Eindhoven en je gaat de snelweg af richting Eindhoven.Je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten. :icon_smile:

---------------------------------------------

Nou als het goed is weet iedereen hoe ie moet rijden.
De datum staat vast : 2 Juni.
Tijdstip : 14.30 , tja of er moeten bezwaren tegen zijn!
Deelnemers (Tot nu toe) :J.W, Helldesker,BertV, Duderuud,Niels Saarloos,BYM,SV650S,Ohjajoh

Ik stel voor dat we binnen bij de Shell afspreken voor bakkie koffie evt versnapering en kennismaking.
Mocht het binnen te druk zijn, dan zien we elkaar achter op de Parkeerplaats.

Ik ben te herkennen aan mijn nette schoenen ( :icon_frown: ) en mijn Dainese cap.
Ik ben lang en breed, dus je hoeft niet bang te zijn dat je mij niet ziet. :icon_smile:

CU all there.

JW (Hoofd Organisatie Tweaker/Motor-Forum.nl toertocht I)

Om het nog ff te verduidelijken :

baars.jpg


_________________
De http://www.bikepics.com/members/cbrjw/96cbr600/ (mijne) doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.




[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-05-26 17:37 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-09 21:48 ]
 
KEWL! Me huis staat bij op de kaart! :icon_smile:

turnhout.jpg
waar de pijl heen wijst woon ik.
redelijk precies zelfs.. handig aan de ring wonen tussen 2 hoofdwegen in :icon_smile:
 
Mooi dan kan ik rekening houden dat we daar echt niet in de buurt komen :icon_wink:
 
Guys.

Ik heb me vergist. :icon_frown:
Het moet zondag de 3de juni zijn ipv de 2de !!!

Ik hoop dat ik niemand in de problemen heb gebracht, zoja meld het me dan ff.

J.W
 
Guys.

Ik heb me vergist. :icon_frown:
Het moet zondag de 3de juni zijn ipv de 2de !!!

Ik hoop dat ik niemand in de problemen heb gebracht, zoja meld het me dan ff.

J.W

Huh, was toch zaterdag de 2e juni, waarom ineens omschakelen naar 3juni?

Grr nu kan ik waarschijnlijk niet eens mee, grrrrrr
 
Ik ging er vanuit dat het idd op ZONDAG zou zijn.... Zaterdag is voor mij zoiezo moeilijk.....
 
Zaterdag 3 juni kan ik niet.

Dan heb ik een andere motortour,

zondag t/m maandag


Je kan het toch niet maken om de datum nu te veranderen? :icon_frown:
 
Fuck Fuck, why do bad things always happen to me. :icon_frown:

BertV, ik ging er van uit dat het zondag 2 juni was.
Maar ik zie nu dat jij en BYM dan niet meekunnen, dan toch maar zaterdag 2 juni aan houden
 
Ik ging er vanuit dat het idd op ZONDAG zou zijn.... Zaterdag is voor mij zoiezo moeilijk.....
Sorry, mijn fout.
Ben de laatste tijd goed bezig. :icon_frown:

3 juni zouden BYM en BertV niet mee kunnen, dus houden het toch maar op 2 juni dan.

Maar jij gaat toch wel mee he Helldesker??? (pretty please :icon_smile: )

 
JAAAAAA, mn banden zijn er vrijdag (althans mn achterband , daar ging het om), kan ik ze inrijden en later weer scheuren !
2 juni pas op , ik kom ook

 
Ik kan beide dagen.. maar.. omdat ik een bijbaantje heb op zaterdag 2 Juni kan ik waarschijnlijk niet om 14.00 op de afgesproken plek zijn..

zondag 3 Juni kan ik sowieso overal heen.. en daar heb ik geen problemen..:icon_smile:
 
Super... ik haal mijn motor op 1 juni van de grote beurt op dus kan ik in principe mee.
Hoop dat het weer een beetje meezit... hoe dan ook het zal een leuke dag worden.
 
Mogen we aannemen dat je mee gaat ??? Zo ja, waar in de omgeving EHV woon je ?? Dan kunnen we eventueel samen naar knooppunt de Baars in Tilburg rijden... Vanaf volgende week woon ik in Geldrop. ( nu in EHV zelf.)
 
Super... ik haal mijn motor op 1 juni van de grote beurt op dus kan ik in principe mee.
Hoop dat het weer een beetje meezit... hoe dan ook het zal een leuke dag worden.

Ik kan je verzekeren dat het een geweldige dag word.
Ik zit alleen een beetje met hoe we het gaan doen.

Moet ik de route alvast hier gaan posten van de week zodat iedereen weet hoe ie moet rijden of zal ik zelf gewoon aan kop rijden?

Wie heeft ervaring mee?



 
Mogen we aannemen dat je mee gaat ??? Zo ja, waar in de omgeving EHV woon je ?? Dan kunnen we eventueel samen naar knooppunt de Baars in Tilburg rijden... Vanaf volgende week woon ik in Geldrop. ( nu in EHV zelf.)

Als het Zaterdag 2 juni blijft dan ga ik mee, ga zondag naar Leuven met de SV club... gaat perfect.
Woon in dorpje bij Geldrop..we kunnen elkaar treffen bij ANWB punt(bij snelweg) of bij Golden Tulip hotel in Geldrop?


[edit] die schone waar jij op zit wil ik ook wel een keer lenen..motor dus :icon_smile:[/edit]

[ Dit Bericht is bewerkt door: SV650S op 2001-05-23 23:05 ]
 
Op 2001-05-23 22:01, schreef HELLdesker:
Mogen we aannemen dat je mee gaat ??? Zo ja, waar in de omgeving EHV woon je ?? Dan kunnen we eventueel samen naar knooppunt de Baars in Tilburg rijden... Vanaf volgende week woon ik in Geldrop. ( nu in EHV zelf.)

Als het Zaterdag 2 juni blijft dan ga ik mee, ga zondag naar Leuven met de SV club... gaat perfect.
Woon in dorpje bij Geldrop..we kunnen elkaar treffen bij ANWB punt(bij snelweg) of bij Golden Tulip hotel in Geldrop?


[edit] die schone waar jij op zit wil ik ook wel een keer lenen..motor dus :icon_smile:[/edit]

Uhm het gouden tulpje hotel weet ik effe niet... Het ANWB punt natuurlijk wel... hoe lang rijden we erop ??? halfuurtje ?? ( ik hoor net dat dat veelste lang is, moet makkelijk in 20 minuten te doen zijn :icon_razz: ) Half 2 daar ?? ( toch maar handhaven ?? )

_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-01196.jpg (Yamaha YZF-R1) uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-05-23 23:14 ]
 
Ja prima, moeten we gemakkelijk in half uurtje kunnen doen denk ik.. dus half 2 bij anwb punt.

Kan me haast niet voorstellen dat jij de golden tulip niet weet... je rijdt er langs als je van Geldrop naar de snelweg rijdt aan linker zijde voor viaduct.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan