Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Laten we hopen dat ze bij T.net kunnen zorgen dat alle informatie en alle topics van de fora behouden blijven, want er is 1 van de hardeschijven overleden uit een RAID opstelling, dat betekent meestal dat ALLE informatie verloren gaat. Dat zou wel janken zijn![]()
Laten we hopen dat ze bij T.net kunnen zorgen dat alle informatie en alle topics van de fora behouden blijven, want er is 1 van de hardeschijven overleden uit een RAID opstelling, dat betekent meestal dat ALLE informatie verloren gaat. Dat zou wel janken zijn![]()
Op 2001-05-31 17:08, schreef poohbeer:
[da's net waarom men raid gebruikt, opdat men de date toch nog kan restaureren bij defect van 1 disc.
tenzij men raid als striping heeft gebruikt, maar zo stom zijn ze bij tweakers echt niet hoor
dat ligt aan jouwHet Forum ... gathering.tweakers.net is up and running naar mijn idee ... of licht dat aan mij ???![]()
Ik denk dat ze dus een stripe set hadden , helaas voor al die postings.
Ook de onze, maar gelukkig is er http/www.motor-forum.nl
Op 2001-05-31 15:39, schreef Oosthoek:
da's net waarom men raid gebruikt, opdat men de date toch nog kan restaureren bij defect van 1 disc.
tenzij men raid als striping heeft gebruikt, maar zo stom zijn ze bij tweakers echt niet hoor