Of klassiekers natuurlijk Ik ben een tijdje bezig geweest om mijn Suzuki goed te laten lopen na het plaatsen van een stel powerfilters. Ik heb het ding sinds m'n 18de (1985) en omdat ik ook de eerste eigenaar ben heb ik wel wat nostalgische gevoelens bij het apparaat.
Ergens in juni heb ik voor een klein bedragje een GPZ600R erbij gekocht. Leuk om naar het werk te rijden, zuinig op dergelijke kleine stukjes (32km) dan m'n bmw en eigenlijk een echte klassieker in wording want als ik het me goed herinner was deze Kawa de eerste echt sportieve 600. De opa van de ss 600's die er nu rondrijden dus respect graag!
Eigenaardig (en niet origineel) kleurtje wel
Een paar dagen er op rond gereden en het volgende lijstje met makementen:
*achterband op
*kettingset kan nog even(!) mee
*uitlaatdempers nogal lek
Twee dagen later de volgende makementen:
*loopt ruk
Zo had ik dus 2 motoren die niet (goed) liepen en een bmw die dat wel deed. Al met al een teleurstellende situatie. Eerst de Kawa aanpakken..
Ergens in juni heb ik voor een klein bedragje een GPZ600R erbij gekocht. Leuk om naar het werk te rijden, zuinig op dergelijke kleine stukjes (32km) dan m'n bmw en eigenlijk een echte klassieker in wording want als ik het me goed herinner was deze Kawa de eerste echt sportieve 600. De opa van de ss 600's die er nu rondrijden dus respect graag!
Eigenaardig (en niet origineel) kleurtje wel
Een paar dagen er op rond gereden en het volgende lijstje met makementen:
*achterband op
*kettingset kan nog even(!) mee
*uitlaatdempers nogal lek
Twee dagen later de volgende makementen:
*loopt ruk
Zo had ik dus 2 motoren die niet (goed) liepen en een bmw die dat wel deed. Al met al een teleurstellende situatie. Eerst de Kawa aanpakken..
Laatst bewerkt: