Twee motorfietsen

Hoeveel kost de tweede motor verzekeren bij jou. Ik wil eigenlijk ook een tweede motor halen maar ik zie op de websites nooit iets van korting enzo.
Bij mij ging dat zeker niet gemakkelijk! Was nooit eerder voor wat voor verzekering dan ook afgewezen.
Verschillende verzekeringen geprobeerd. Maar steeds afgewezen. En dat nadat ik voor mijn andere motor nog nooit heb geclaimd.
Grote probleem is dat mijn Blackbird als 'sportmotor' wordt gezien en die willen ze niet in de verzekering met 'zero' schadevrije jaren.
Argument dat ik nooit heb geclaimd, niet meer in de risico-leeftijd zit en niet woon in een gevaarlijke regio, deed alles niet terzake. NJET!!!:N

Het ergste was nog wel het gezeik met de ANWnee.............. :X
Op hun site gaf ik alle (en dan bedoel ik echt alle) gegevens voor aanvraag voor verzekeren. En jawel! Verzekeren was mogelijk.
Oke, dan doe ik officiële aanvraag. Resultaat: Toch afgewezen.....:( Nu bij ieder nieuw af te sluiten verzekering moet ik de komende jaren gaan vermelden dat ik voor een verzekering ben afgewezen.'( Dat begon vorig jaar al met een reisverzekering. Het is goedgekomen, maar je hebt er onnodig gezeik van.
Stelletje kl**tzakken van de ANWnee!

Nu zat ik al jaren met mijn andere motor bij een old-timer-verzekering. Dat kost bijna niks, maar daar bouw je ook geen schadevrije jaren mee op.
Gelukkig was ik een jaar eerder toch (reis nr Rusland) van verzekering gewisseld, en had inmiddels precies 1 schadevrije jaar ermee opgebouwd.
Toen heb ik dat schadevrije jaar gebruikt voor de Blackbird. En daarmee kon ik ineens wel verzekeren....................:?
Ze zijn veel te bang geweest want nu 1 jaar verder kan er een extra schadevrij jaar aan worden bijgeschreven en sta ik dus op 2.
Voor mijn oude motor heb ik weer een nieuwe oldtimer-verzekering afgesloten.

Maar wel heel fijn,...............staat je nieuwe aanwinst in de schuur, maar je mag er geen meter mee rijden.:(
Zelfs heeft alles zo lang geduurd, dat ik bang werd voor verzekering-RDW-controle. Krijg je mss ook nog te maken met justitie. :X
Zo ver is het gelukkig dan weer niet gekomen. Dus samengevat: Niks korting, een hoop gezeik om weer opnieuw te verzekeren.
 
Laatst bewerkt:
Hier een Pan European voor het reizen, en een Energica om mn navel mee tegen m'n ruggenwervel aan te drukken.
 
ach.. als ik dit topic moet geloven, heeft iedereen hier op dit forum minimaal 2 motoren :-P
Voor alle duidelijkheid: Je mòet niks he!
 
Ik compenseer het geheel weer wat, ik heb er maar 1. Maar bij het zien van een leuke motor ga ik elke keer weer twijfelen....
 
Ik compenseer het geheel weer wat, ik heb er maar 1. Maar bij het zien van een leuke motor ga ik elke keer weer twijfelen....
Had ik ook last van ,op een gegeven ogenblik stonden er 14 in de garage en schuur,ik werd gek om alles rijdende te houden,dus alles verkocht,
en nu nog maar 1 en dat is wel weer genoeg om me bezig te houden.
 
Samen met het vrouwtje op stap ? de moto guzzi california . Alleen rijden ? met de Honda xbr 1 pitter lekker op de binnen weggetjes scheuren. Twee heel verschillende soort motoren, werkt altijd.
 
Had je die nog maar gehouden, niet?


1578596311495.png
 
Ging het hier over twee motorfietsen?

Hier heb je mijn andere twee vriendjes:

65393192_481299426031447_6067848062561157120_o.jpg


Ja ik weet het, laat maar. 😛
 
Terug
Bovenaan Onderaan