Twee plaatsen vrij circuitdag Assen 6 mei

Gaat het intussen beter met je vriend?
Ja, naar omstandigheden wel maar of hij ooit nog de oude wordt is zeer de vraag, hij ligt zo ongelooflijk in de prak; een uitgebreide beschrijving zal ik hier maar niet geven. Hij is iig nog buiten bewustzijn maar reageert wel op bekende stemmen.
Die ene plaats was dus voor hem en de andere voor een vriend die erbij was en momenteel geen zin heeft, ik ga wel.
 
Ja, naar omstandigheden wel maar of hij ooit nog de oude wordt is zeer de vraag, hij ligt zo ongelooflijk in de prak; een uitgebreide beschrijving zal ik hier maar niet geven. Hij is iig nog buiten bewustzijn maar reageert wel op bekende stemmen.
Die ene plaats was dus voor hem en de andere voor een vriend die erbij was en momenteel geen zin heeft, ik ga wel.
Dat is erg goed om te horen, dat je vriend weer reageerd op stemmen van bekenden.
 
Is er nog steeds een plek vrij? Bij ons staan er nog mensen te trappelen op de reservelijst.
 
Geen angst, ik ga zelf ook 6 mei via de suzuki-dealer, en niet met de MFCD. Maar dan moeten ze zelf maar ff naar van Sommeren bellen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan