Twee Zumo 590 problemen

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Ha luitjes,

Een tijdje geleden koppelde ik mijn mobiel op met mijn GPS en sindsdien stottert het afspelen van muziek. Alsof de Zumo het ineens ontzettend druk heeft? Ik heb die koppeling tussen telefoon en zumo maar weggehaald maar nu blijft het geluid stotteren.

[conspiracy modus]
Garmin heeft mijn apparaat expres vertraagd zodat ik de nieuwe XT moet kopen...
[/conspiracy modus]


Ik heb kaart detail laag gezet, dingen als reislogging uitgezet maar het afspelen van muziek blijft een probleem. Ik dacht, laat ik hem maar eens gaan updaten dan, maar helaas:

1591868752097.png


De versie die ik van Express gebruik is de laatste. Het bovenstaande is al vanaf gisteren...


Zucht.... Iemand een tip / idee?
 
We hebben tegenwoordig een navigatiedeel op het forum:


Wellicht daar de vraag even plaatsen of een moderator vragen om te verplaatsen.
 
We hebben tegenwoordig een navigatiedeel op het forum:


Wellicht daar de vraag even plaatsen of een moderator vragen om te verplaatsen.

Oeps, had ik nog niet gezien, vandaar dat ik dat Zumo draadje niet kon vinden.

@modjes, kan dit verplaatst worden?
 
De oorzaak kan zijn dat je mobiel zowel op je gsm als je gps staat. Mag alleen op de gps staan. Alles koppelen met gps welke dan je centrale wordt.
 
De oorzaak kan zijn dat je mobiel zowel op je gsm als je gps staat. Mag alleen op de gps staan. Alles koppelen met gps welke dan je centrale wordt.

Ik heb die koppeling weggehaald, enkel mijn Sena headset van mijn helm is nog gekoppeld, mijn mobiel is afgekoppeld...
 
Vreemde combinatie.

Alle koppelingen verwijderen en dan, GSM koppelen met Zumo en Haedset koppelen met Zumo en verder niets.
Telefoon niet koppelen met haedset.

Ik had enkel mijn headset en mobiel gekoppeld naar mijn GPS, toen begon het gedoe. Toen ik de koppeling met mijn mobieltje weghaalde bleef het gedoe, en na een hard reset met enkel een nieuwe koppeling naar mijn headset is het gedoe er nog steeds... ;(;(;(

Ik vind het op zich niet erg om hem te vervangen met de nieuwe XT, ik zie dat vroeg of laat toch wel gebeuren maar heb ik dat XT topic gezien dat er de nodige kinderziektes zijn opgedoken...
 
In veel gevallen is het "up to date" houden van je toestel de oplossing van een probleem.
Bij sommige programma's kun je de update beter achterwege laten.
 
We hebben tegenwoordig een navigatiedeel op het forum:


Wellicht daar de vraag even plaatsen of een moderator vragen om te verplaatsen.
:t Dat wist ik ook niet!


Opgelost: de laatste firmware er op gezet en het toestel is ineens sneller... Ook de audio stottert niet meer. Ook de menu's reageren sneller :)

*O*
Dat is mooi, en fijn dat je het ook effe laat weten hiero! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan