A
Anoniempje728
Guest
Ja interessant, de gemiddelde motor rijdt in Nl nog geen 4K km per jaar. Dus de meesten van ons zijn eigenlijk gewoon automobilisten met een hobby.
nou en ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja interessant, de gemiddelde motor rijdt in Nl nog geen 4K km per jaar. Dus de meesten van ons zijn eigenlijk gewoon automobilisten met een hobby.
En een mooie wegEen rbw en een motor
Ja interessant, de gemiddelde motor rijdt in Nl nog geen 4K km per jaar. Dus de meesten van ons zijn eigenlijk gewoon automobilisten met een hobby.
Ja interessant, de gemiddelde motor rijdt in Nl nog geen 4K km per jaar. Dus de meesten van ons zijn eigenlijk gewoon automobilisten met een hobby.
QUOTE="Boevie, post: 28856175, member: 103581"]Ja, dat klopt.
Als je de telefoon niet aanneemt omdat je aan het sturen bent dan krijg je achteraf commentaar omdat je dat stomme ding niet opneemt.
Opmerkingen dat je achter het stuur zat worden weggewuifd omdat het een belangrijk telefoontje was, maar de keer daarop is het weer hetzelfde gebazel en de keer daarop weer.
Als meneer jou belt is het altíjd very important.
Gewoon gelul dus.
Zijn we niet een beetje aan het overdrijven?
Vroeger moesten we regelmatig het bandje omdraaien als we onze eigen muziek wilde luisteren en nu zijn we al gevaarlijk afgeleid als we even een telefoontje handsfree aannemen.
Sommige mensen kunnen het beter niet doen maar die kunnen ook beter geen muziek aan hebben en ook geen mensen in de auto meenemen.
Je moet gewoon geen diepgaande gesprekken aangaan.
Alle andere dingen zijn inderdaad gevaarlijk en daar bedoel ik ook uitgaande gesprekken mee tenzij je voicedialing hebt maar alles waar je langer voor op je scherm moet kijken zijn dus uit den boze.
Bekijk bijlage 1331137
Da's toeval... staat vandaag in de krant.... over een simpele handeling als richting aangeven.
... dus, als ik op de fiets op een verlaten fietspad zonder afslagen in de polder uit pure verveling omdat het nog wel een half uurtje duurt op MF zit te kijken, dan moet mijn rijbewijs afgepakt worden en 500 EUR boete?
We wonen niet allemaal in de grote stad hè.
Doe een beetje normaal.
Omgekeerd: als een automobilist zit te plakken op de linker baan: prima rijbewijs afpakken en 500 EUR boete. Had hij maar niet met zijn telefoon moeten spelen.
... dus, als ik op de fiets op een verlaten fietspad zonder afslagen in de polder uit pure verveling omdat het nog wel een half uurtje duurt op MF zit te kijken, dan moet mijn rijbewijs afgepakt worden en 500 EUR boete?
We wonen niet allemaal in de grote stad hè.
Doe een beetje normaal.
Omgekeerd: als een automobilist zit te plakken op de linker baan: prima rijbewijs afpakken en 500 EUR boete. Had hij maar niet met zijn telefoon moeten spelen.
Op een verlaten fietspad vind je ook geen politie, anders is het pad niet verlaten.... dus, als ik op de fiets op een verlaten fietspad zonder afslagen in de polder uit pure verveling omdat het nog wel een half uurtje duurt op MF zit te kijken, dan moet mijn rijbewijs afgepakt worden en 500 EUR boete?
We wonen niet allemaal in de grote stad hè.
Doe een beetje normaal.
Omgekeerd: als een automobilist zit te plakken op de linker baan: prima rijbewijs afpakken en 500 EUR boete. Had hij maar niet met zijn telefoon moeten spelen.
Ik neem aan dat je over een gemiddeld IQ beschikt, maar dat is een aanname. Je zou dan begrijpen dat als ik het heb over rijden met de telefoon in de hand, dat ik daarmee de automobilist bedoel, want de fietser heeft geen rijbewijs nodig.
En de fietser met de telefoon bekijkt het maar lekker, als die niet op het verkeer let kom ik niet in het ziekenhuis terecht. Het is een kwestie van nadenken en keuzes maken.
Totdat je zo'n appende fietser voor z'n flikker rijdt.
Dan gaat je no-claim naar de haaien en wanneer je op de motor bent, lig je mss zelf ook de grond te kussen.
Het is nooit aanbevelenswaardig om iemand dood te rijden, zelfs niet met behoud van no-claim.Ik weet niet wat er nu allemaal precies gaat veranderen?
Ik meen begrepen te hebben dat appen op de fiets ook verboden word, dus ik neem aan dat er verzekeringtechnisch dan ook iets veranderd...
Het is nooit aanbevelenswaardig om iemand dood te rijden, zelfs niet met behoud van no-claim.
Ik neem aan dat je over een gemiddeld IQ beschikt, maar dat is een aanname. Je zou dan begrijpen dat als ik het heb over rijden met de telefoon in de hand, dat ik daarmee de automobilist bedoel, want de fietser heeft geen rijbewijs nodig.
En de fietser met de telefoon bekijkt het maar lekker, als die niet op het verkeer let kom ik niet in het ziekenhuis terecht. Het is een kwestie van nadenken en keuzes maken.
In Nederland worden de mensen zo "bewerkt " dat je bijna niet meer hoef na te denken. Dus als dat dan wel een keer moet word het best lastig voor veel mensen.