Tweede Honda CBR 600F Meeting - Augustus

Welke datum?

  • 13 augustus

    Stemmen: 2 12,5%
  • 20 augustus

    Stemmen: 1 6,3%
  • 27 augustus

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Wordt een rustige meeting als het zo doorgaat :+
Misschien is het een idee om voor de diehards een keer in het Noorden af te spreken (lijkt mij erg leuk in ieder geval in een ander deel van Nederland en ik wil wel met je in een hotel hoor Frankie :P ) en deze meeting nog maar even centraal in het land te houden. Dat een idee?
En ik moet de "centraal Nederland" route sowieso nog een keer voor gaan rijden, daar ook nog animo voor?
 
het Noorden is ook ver voor mij. Ik pak dan wel voor 1 nacht een hotel ofzo. Dus als je daar intresse in hebt??? Waar kom je eigenlijk vandaan?

Ik heb 2 weken terug met een tentje op een camping bij assen overnacht voor 10,70 met 2 personen incl douchen en 2 motoren stallen (naast tent) zou dat voor een leuk ritje zo nog een keer overwegen.

Maar ook een goedkoop hotelletje is geen bezwaar.. hoewel ik liever gewoon een rit in de omgeving van utrecht heb!
 
Count me in...!

Maakt me niks uit welk weekend, heb lekker toch vakantie! *O*

Nog meer mensen vanuit het oosten?????
 
Wordt een rustige meeting als het zo doorgaat :+
Misschien is het een idee om voor de diehards een keer in het Noorden af te spreken (lijkt mij erg leuk in ieder geval in een ander deel van Nederland en ik wil wel met je in een hotel hoor Frankie :P ) en deze meeting nog maar even centraal in het land te houden. Dat een idee?
En ik moet de "centraal Nederland" route sowieso nog een keer voor gaan rijden, daar ook nog animo voor?


Ik ga wel weer mee met het voorrijden! Dan mag ik nu een keertje achter jou aan.... *O*



















-O-



















:+
 
Ha succes met die wheelie! post je het ff als je nog leeft? :Y

Hey...ik leef nog, maar had het angstzweet tussen de bilnaad
_O-

Maar hij begint te komen hoor.....volgens mij maar een paar cm de lucht in gekregen, maar het begin is er...nu langzaam opbouwen

Heb nu gewoon in de 1 ineens volgas gegeven, maar dat voelt niet zo lekker hoor....toch maar eens in z'n 2 proberen :]
 
Hey...ik leef nog, maar had het angstzweet tussen de bilnaad
_O-

Maar hij begint te komen hoor.....volgens mij maar een paar cm de lucht in gekregen, maar het begin is er...nu langzaam opbouwen

Heb nu gewoon in de 1 ineens volgas gegeven, maar dat voelt niet zo lekker hoor....toch maar eens in z'n 2 proberen :]




als je nou eens slim bent en in het rwp topic van daliks gaat kijken .... :Y :Y


;) ;) ;)
 
@ stefan wanneer kom je langs .... voor dat pak .... ???
ik heb geen haast maar ik had niks meer vernomen ...

;)
 
Als de meeting in het midden van het land is en ijs en weder dienende ben ik met SV650-partner ook weer van de partij. Voorkeur voor de 27ste. Ben de 18e pas weer terug van vakantie (Mexicooohhoooo!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan