Tweede Honda CBR 600F Meeting - Augustus

Welke datum?

  • 13 augustus

    Stemmen: 2 12,5%
  • 20 augustus

    Stemmen: 1 6,3%
  • 27 augustus

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
He Red Dogg, waar heb je dat kontje van je CBR vandaan?



[me]Jornf1 like it!![/me]


Hahaha, als je die zilveren CBR bedoeld, die is geeneens van mij man, die vond ik op internet en wou hem jullie laten zien, vond het een erg gaaf CBR'tje :Y

....me=Red-Dogg like it too!! *O*
 
Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een CBR600F. Als jullie nog een keer gaan rijden een beetje in de buurt van Overijssel dan ben ik van de partij.
 
Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een CBR600F. Als jullie nog een keer gaan rijden een beetje in de buurt van Overijssel dan ben ik van de partij.

Welkom bij de club! Er is ook nog een speciaal cbr-topic in 'wat is waar te doen', deze gaat ws. binnenkort dicht.

Zoek je nog een sportuitlaatje? Meteen ff spammen :+
 
Nee er zit al een ander uitlaatje op ,een laser. Maar wil nog wel wat aan m'n undertail en de knippers doen.
Ik zal het andere topic ook even lastig vallen :)
 
Hallo Oma!


Al weer ff geleden dat er hier gereageerd is maar wanneer komt er weer een meeting? Nu heb ik weer een CBR!
 
[me]Jornf1 haalt de winterhandschoenen vandaag nog uit de lade...
[/me]


Was erg fris aan de handjes vanochtend...

M'n instructeur zei altijd: Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel *O*
 
Ik heb me wintervoering er vant weekend weer ingedaan. Het is vooral sochtends weer erg brrrr.
En een volgende meeting? Ergens in mei 2007 pas weer?
 
Denk ik wel ja....

Tijd genoeg voor de winterprojectjes zeg ik..... :Y


Haha, das ook weer zo maar ik zal voor mei 2007 nog genoeg ritjes hebben gemaakt hoor. Wat heb je trouwens allemaal in de planning staan als winterprojectje?

Ik wilde van die Cobra de tussenpijp inkorten maar was beetje onhandig omdat de grondspelling dan minder werd. Heb em daarom verkocht en gister een carbon ovaal laserpijpje opgehaald met minimale schade. Hij is nu 45 cm en ga em denk inkorten naar 30 of 35 cm. Denk de laatste omdat ie anders waarschijnlijk helemaal een takke herrie maakt.
 
Hmm, as zaterdag ga ik iig remmerij vervangen. Nieuwe schijven en stalen remleidingen erop :9~

Voor de rest ga ik van de winter de wielen opnieuw spuiten (zij zijn nu gepolijst, maar dat is niet helemaal netjes gebeurd. (blijft wel gepolijst)

Verder zie ik wel wat ik ga doen...

(Misschien wel een nieuwe verflaag...)
 
Hmm, as zaterdag ga ik iig remmerij vervangen. Nieuwe schijven en stalen remleidingen erop :9~

Voor de rest ga ik van de winter de wielen opnieuw spuiten (zij zijn nu gepolijst, maar dat is niet helemaal netjes gebeurd. (blijft wel gepolijst)

Verder zie ik wel wat ik ga doen...

(Misschien wel een nieuwe verflaag...)


Nieuwe schijven, das een duur geintje! Misschien meteen wave schijfjes ;)

De stalen remleidingen moeten bij mij ook nog, had ik op me vorige cbr ook en dat remt toch wel lekker. Ik denk dat ik die maar aan de kerstman ga vragen :P
 
Waves zjn me te duur. Nieuwe schijven viel reuze mee: €30,- en ze zijn recht!!! *O* (en er is nog maar 1 mm af)

Stalen remleidingen heb ik via DEZE site.
Was inclusief verzendkosten € 105,95 kwijt!!!
Dit is voor zowel voor als achter, dus echt een koopje!!
 
Das geen slechte prijs! Misschien maar eens aan de kerstman doorgeven :+

Heb net ff de laser demper eronder gehangen. Zit een lekker geluidje in, en hij moet nog ingekort worden! Moet nu alleen een tussenpijp regelen. Hij komt van een VTR1000F af en de tussenpijp zit er nu aan vast. Wordt dus ff zagen en dan een los tussenpijpje erop fixen. Denk wel dat ik op zoek ga naar een db killer, dan kan die er tenminste in als ie TEVEEL herrie maakt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan