Tweede Honda CBR 600F Meeting - Augustus

Welke datum?

  • 13 augustus

    Stemmen: 2 12,5%
  • 20 augustus

    Stemmen: 1 6,3%
  • 27 augustus

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Stumoto

MF veteraan
19 jul 2005
1.852
0
Z'dam
368866


Eindelijk is het zover... De tweede Honda CBR 600F meeting komt er aan! Na het succes van de vorige meeting en gezeur over een vervolg in het eerste topic Honda CBR 600F Meeting , bij deze ;)
Meldt u allen aan, dan zal ik dat z.s.m. verwerken in deze post.


Wie gaan er mee?
1. Stumoto
2. Frankie_DR
3. ster + Motorgek (VFR 750)
4. Bouwvakkertje met d'r mannetje (ook een VFR750)
5. Frautie
6. Macaronnie
7. Stefan--
8. Foamy
9. Domo
10. Jornf1

11. TonyM
12. Sneeuwpop (alleen de 20ste)
13. Red Dogg
14. Alexxx_the_one
15. Twisted Logic + partner op SV (alleen in het midden-Nederland)
16. Rausdouwer + Vriendje op de Blade
17. cbr1982
18. Motorsmurf (is niet thuis)
19. CBRGeert
20. Roc -a- Fella

21. Erik'86 + 2 zondaren
22. thijs102


Datum
27 Augustus, 11 uur

Locatie
AC Nieuwegein, is dezelfde afslag als BP de Kroon aan de A27

Vanuit het Noorden vertrekt een groep:
Panjerd (A28) bij Zuidwolde, daar vertrekken rond een uur of 9:15.

Route

Dit is de indicatieve route

383583


Maar de werkelijke route loopt heel anders, namelijk door Stefans Speeltuin Paradijs :9~

Gejat van Moto-experience:
Utrecht / Gelderland 193 km
De Smultocht, dat zou eigenlijk de juiste benaming voor deze tocht zijn. Vanaf het begin tot het einde is het smullen van bossen, rivieren en bloesem, maar ook van appels, peren en kersen. Je krijgt schitterende rivierenlandschappen met daarboven de beroemde Hollandse wolkenluchten te zien. Smalle eenbaansdijkjes voeren je langs de traag stromende Lek en geven mooie uitzichten over de laag in de polders gelegen nostalgische boerderijen. Eeuwenoude forten en indrukwekkende sluizen kom je regelmatig tegen, maar ook de bergen van de Utrechtse Heuvelrug ga je berijden. Een tocht waar je niet zo snel de buik vol van zult hebben.



De deelname is geheel voor eigen risico en de verkeersregels dienen in acht genomen te worden. De organisatie en/of coördinator(en) kan/kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor ongevallen danwel incidenten waarbij personen, motoren en/of voorwerpen zijn betrokken.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaa *O* *O*

Motorgek (VFR750F) en ikke (CBR600F) gaan graag mee, de route over de Lekdijk lijkt ons *O* *O* *O*

Misschien is de Mac bij IJsselstein een mooi beginpunt ??

We hebben gestemd voor 27 augustus :Y :Y
 
JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ *O* *O* *O* *O*

Wij kunnen dan ook :Y :Y
(valt net een week voordat we op vakantie gaan)
27 augustus dus :P

Bouwvrouwtje (met een CBR600F)met d'r mannetje (ook een VFR750)
 
Jaaaa *O* *O*

Motorgek (VFR750F) en ikke (CBR600F) gaan graag mee, de route over de Lekdijk lijkt ons *O* *O* *O*

Misschien is de Mac bij IJsselstein een mooi beginpunt ??

We hebben gestemd voor 27 augustus :Y :Y


Deze route hebben we de vorige keer gereden. het word nu denk totaal iets anders! :Y
 
Ik hou het topic in de gaten. Het Noorden vind ik alleen te ver voor mij. Ik ben een beetje lui en heb geen zin om al een hele rit achter de rug te hebben om vervolgens weer een rit te doen 8-)
 
Ik hou het topic in de gaten. Het Noorden vind ik alleen te ver voor mij. Ik ben een beetje lui en heb geen zin om al een hele rit achter de rug te hebben om vervolgens weer een rit te doen 8-)


:^

Ik stem ook voor een beetje centraal O-)
 
voor mij maakt het geen van beide echt uit noorden ga 8ik door na julianadorp* mijn vriendin* en anders vanuit enschede is het midden*utrecht ofzo* ook best te doen
ik ga wel mee :)
:}
nadatik de vorige moest missen omdat me motor te lang bij de garage stond B|
 
ik ga proberen om er deze x ook bij te zijn. ben de vorige x door dubbele afspraken verhinderd...

maar ga deze x mee *O* moet gwoon :P
 
Ik ben weer van de partij.

De route in het noorden staat nog ff op losse schroeven, ben samen met TonyM aan het kijken wat de mogelijkheden zijn.


I'll keep you posted....
 
Dat gaat alweer hard zo! En zo te zien gaat het de laatste zondag van augustus worden, en tot nu toe meeste stemmen voor centraal Nederland. Heb er zin in! *O*
 
Ik hou het topic in de gaten. Het Noorden vind ik alleen te ver voor mij. Ik ben een beetje lui en heb geen zin om al een hele rit achter de rug te hebben om vervolgens weer een rit te doen 8-)

het Noorden is ook ver voor mij. Ik pak dan wel voor 1 nacht een hotel ofzo. Dus als je daar intresse in hebt??? Waar kom je eigenlijk vandaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan