Tweede jaar: MF paasontbijt MD-Meerkerk

wanneer vier ik tweede paasdag?

  • Maandag 28 maart

    Stemmen: 7 38,9%
  • als het mooi weer is

    Stemmen: 2 11,1%
  • als de rapen gaar zijn

    Stemmen: 1 5,6%
  • dit jaar liever niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • na de eerste paasdag

    Stemmen: 2 11,1%
  • wat is dit??

    Stemmen: 2 11,1%
  • met pinksteren

    Stemmen: 1 5,6%
  • hmmmmjah......

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Laat ik eens gek doen, ik zal er ook zijn, ken er niemand geloof ik, maar dat interesseert me niet zo gek veel. :)

2de paasdag is toch zo'n ontzettende baaldag. :P
 
Erik ...nummer 13.... |( ...gaat dat goed :X ..

Ouweman en ikke komen ook ...dus bij deze...
 
Ontbijten bij de McDrek op 2e Paasdag?

Waar gaat dit land naar toe??

Helaas, ik sta in een clownspak in Zandvoort die dag.
Wordt ik weer gezellig de tyfus gescholden door automobilisten die het allemaal niet snel genoeg gaat.
Laat ik voor straf theatraal de motorrijders wel door })
 
Ontbijten bij de McDrek op 2e Paasdag?
Waar gaat dit land naar toe??
Nee, lekker met de meute mee naar Intratuin, IKEA of 1 of andere bouwmarkt/doehetzelfniet :(
Helaas, ik sta in een clownspak in Zandvoort die dag. :+
Wordt ik weer gezellig de tyfus gescholden door automobilisten die het allemaal niet snel genoeg gaat.
Laat ik voor straf 'theatraal' de motorrijders wel door })
Dat kun je aan jou wel overlaten.. :P
 
Goed, 2meterellende dus ff niet ;( ,

maar waarschijnlijk wel Ackira en drsRob. Ik zet ze erbij.

ennuh.... tis niet mijn feestje, maar ons feestje, ik heb alleen het topic even van start geholpen hoor ;)

titel weer even bijgewerkt.
 
duimen jullie allemaal voor mooi weer??

Me zwager komt wel mee maar gaat op zijn Suzuki rijden.... :(

Tijdens het schoonmaken (lees afspuiten) heeft hij water bij zijn olie gekregen en nou moet hij dat vervangen maar daar heeft hij geen tijd meer voor voor maandag.... (ik zou er tijd voor maken maar ja)
 
hmmm ik heb dat weekend een motortje gehuurd en Flagg ken ik nog van de loterij..... is er nog een plaatsje over??? en komt er toevallig nog iemand anders uit de richting Amersfoort/Woudenberg??

ps. ik zie dat het maar een half uurtje rijden is dus ik zeker wel ff kijken :)
 
Ik voorspel dat Gods toorn op die heilige 2e paasdag op jullie neer zal dalen!!!!

Op die heilige dag bij een McDrek verzamelen!

Jullie lasteraars, het zal jullie net zo vergaan als de Here Jezus Christus!
Jezus werd als een koning binnengehaald bij de McDrek. De mensen zwaaiden met McDrek vlaggetjes en zongen hosanna. Het is haast niet te geloven dat Jezus nog geen week later werd vermoord als een zware misdadiger!

Uiteraard kunnen jullie Gods toorn ontlopen door aflaten in de vorm van MF-merchandising te kopen en als nog hosanna te zingen voor de McDrek.

Bekeer! zondaars!
 
Ik voorspel dat Gods toorn op die heilige 2e paasdag op jullie neer zal dalen!!!!

Op die heilige dag bij een McDrek verzamelen!

Jullie lasteraars, het zal jullie net zo vergaan als de Here Jezus Christus!
Jezus werd als een koning binnengehaald bij de McDrek. De mensen zwaaiden met McDrek vlaggetjes en zongen hosanna. Het is haast niet te geloven dat Jezus nog geen week later werd vermoord als een zware misdadiger!

Uiteraard kunnen jullie Gods toorn ontlopen door aflaten in de vorm van MF-merchandising te kopen en als nog hosanna te zingen voor de McDrek.

Bekeer! zondaars!

tijd voor een pilletje??????? ;)
 
Ik voorspel dat Gods toorn op die heilige 2e paasdag op jullie neer zal dalen!!!!

Op die heilige dag bij een McDrek verzamelen!

Jullie lasteraars, het zal jullie net zo vergaan als de Here Jezus Christus!
Jezus werd als een koning binnengehaald bij de McDrek. De mensen zwaaiden met McDrek vlaggetjes en zongen hosanna. Het is haast niet te geloven dat Jezus nog geen week later werd vermoord als een zware misdadiger!

Uiteraard kunnen jullie Gods toorn ontlopen door aflaten in de vorm van MF-merchandising te kopen en als nog hosanna te zingen voor de McDrek.

Bekeer! zondaars!
ga jij maar naar de kerk dat is beter voor je . :+ .. :9~
 
Ik voorspel dat Gods toorn op die heilige 2e paasdag op jullie neer zal dalen!!!!

Op die heilige dag bij een McDrek verzamelen!

Jullie lasteraars, het zal jullie net zo vergaan als de Here Jezus Christus!
Jezus werd als een koning binnengehaald bij de McDrek. De mensen zwaaiden met McDrek vlaggetjes en zongen hosanna. Het is haast niet te geloven dat Jezus nog geen week later werd vermoord als een zware misdadiger!

Uiteraard kunnen jullie Gods toorn ontlopen door aflaten in de vorm van MF-merchandising te kopen en als nog hosanna te zingen voor de McDrek.

Bekeer! zondaars!


nòòòhhhh.....

zolang God's toorn nog bestaat uit een miezerbuitje, houdt ie mij niet tegen hoor,

Tot overmorgen allemaal 8-)


En als er nou nog meer van die mafkezen zijn die op deze wijze kommentaar wensen te leveren.......


Vooral doorgaan zo, hoef ik het topic niet zelf actief te houden *D



O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan