Tweede jaar: MF paasontbijt MD-Meerkerk

wanneer vier ik tweede paasdag?

  • Maandag 28 maart

    Stemmen: 7 38,9%
  • als het mooi weer is

    Stemmen: 2 11,1%
  • als de rapen gaar zijn

    Stemmen: 1 5,6%
  • dit jaar liever niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • na de eerste paasdag

    Stemmen: 2 11,1%
  • wat is dit??

    Stemmen: 2 11,1%
  • met pinksteren

    Stemmen: 1 5,6%
  • hmmmmjah......

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
He Bikers :} :} ,

Voor iedereen ,die uit de regio Rotterdam / Den Haag of ergens uit die hoek, en wil meerijden 9.00 bij mij verzamelen. Het vertrek is om 9.30 :] . De gene die er om 9.00 er zijn kunnen van mij eventueel nog een bak koffie krijgen :+ .

De routebeschrijving.

Vanuit de richting Rotterdam A20 Afslag Schiedam(11). Onderaan bij de stoplichten iets rechtdoor waarna je gelijk rechts afslaat (je komt nu parralel aan de rijksweg te rijden. Deze weg volgen tot over de brug. Na de brug slaat je rechtsaf. Je rijdt nu onder de rijksweg en het spoor door. Je blijft deze weg met de bocht naar links. Na drie verkeersdrempels aan de rechterkant woon ik en zie je mijn motor staan.

Adres: William van Kleef
Prof. Kamerlingh Onnesln 93b2
3112VC Schiedam
tel: 06-23126406

Ik zie jullie maandag wel verschijnen
full
 
Ha Jos, ik zorg wel dat ik ook rond 09.00 - 09.15 bij de Q8 aan de A9 ben. Ik weet niet of er verder nog mensen wachten bij de Shell aan de A2, maar anders kunnen we dus doorrijden :?

Lo (die van ganser harte hoopt op mooi weer B| )

zo, topic ff actueel houden. *D
 
je staat erbij ;)

ik ben dus tussen 09.00 en 09.15 bij de Q8
en dan hoop ik tussen 09.30 en 09.45 ff bij de Shell A2 te wachten, daarvandaan rij ik 09.45 weer verder naar Meerkerk. even voor de aanhakers.
Vandaag viel het weer bijzonder mee, ik ga ervoor.
Tot Maandag *D
 
je staat erbij ;)

ik ben dus tussen 09.00 en 09.15 bij de Q8
en dan hoop ik tussen 09.30 en 09.45 ff bij de Shell A2 te wachten, daarvandaan rij ik 09.45 weer verder naar Meerkerk. even voor de aanhakers.
Vandaag viel het weer bijzonder mee, ik ga ervoor.
Tot Maandag *D
Ik heb vandaag 400km gereden op mijn RC36-2, het was heerlijk weer en ik heb in Hardenberg een mooie leren jas kunnen kopen voor weinig :} maandag kom ik op de brikVFR die toch ook al 19 jaar oud is O-)
Tot maandag :]
 
waar is het shell station a-2 dan kom ik ook daar naar toe.is dat in het gedeelte van adam naar utrecht ,of van utrecht naar vianen zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
hmmm ik heb dat weekend een motortje gehuurd en Flagg ken ik nog van de loterij..... is er nog een plaatsje over??? en komt er toevallig nog iemand anders uit de richting Amersfoort/Woudenberg??

ps. ik zie dat het maar een half uurtje rijden is dus ik zeker wel ff kijken :)

Zat jij niet bij mij in de auto toevallig.? :P

Gefeli iig, zie dat je geslaagd bent. :)
 
Ik moet ook van Mys en die Ouwe mee, dus count me in. Hans en Erik, ik zie jullie morgen.

Oh ennug Erik, we hebben vandaag al behoorlijk wat resultaten geboekt. Dus niet zeiken morgen :P
 
Zat jij niet bij mij in de auto toevallig.? :P

Gefeli iig, zie dat je geslaagd bent. :)


Yeps, helemaal correct :P rij nu even een paar dagen op een les-hawk...... gelukkig eind van de volgende maand (als het allemaal meezit) een fzr 600 :)


Maar ik heb ook even een minder prettige medeling... ik kan helaas morgen niet mee... heb al een ander paasontbijtje met wat familie waar ik niet onderuit kan :(

jammer maar de volgende keer ga ik mee :)
 
dannissetmorruggen... O-)

Vannacht ontstaat vooral in de zuidwestelijke helft van het land mist
en de minima liggen rond 8 graden. Ook tweede Paasdag is er een
afwisseling van wolken en opklaringen. Er komen opnieuw enkele buien tot
ontwikkeling en de middagtemperatuur varieert van 10 graden aan de
westkust tot 17 in het oosten. De wind draait naar westelijke
richtingen.

Eerste vijf dagen, maandag 28 maart 2005 tot en met vrijdag 01 april 2005:

Afnemende kans op buien en iets minder zacht. De verwachting voor waar en wanneer neerslag valt is onzeker.
ma
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 2
Minimumtemperatuur (ºC) 8
Middagtemperatuur (ºC) 14
Windrichting O
Windkracht (bft) 2
 
Laatst bewerkt:
zolang ik maar tusen de buien door kan rijden vind ik het prima ;)

Zie je morgen bijde Q8 Jos rond 9 uur en de rest in Meerkerk
Ik zie er overigens uit zoals op me avatar ;) weet je meteen dat ik het ben
 
Laatst bewerkt:
Yes, ik ben er ook bij, m'n andere liefje( de eerste) komt ook mee. Nu hopen dat het weer een beetje mee werkt. Cu all tomorrow.
 
Terug
Bovenaan Onderaan