Tweede jaar: MF paasontbijt MD-Meerkerk

wanneer vier ik tweede paasdag?

  • Maandag 28 maart

    Stemmen: 7 38,9%
  • als het mooi weer is

    Stemmen: 2 11,1%
  • als de rapen gaar zijn

    Stemmen: 1 5,6%
  • dit jaar liever niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • na de eerste paasdag

    Stemmen: 2 11,1%
  • wat is dit??

    Stemmen: 2 11,1%
  • met pinksteren

    Stemmen: 1 5,6%
  • hmmmmjah......

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
nòòòhhhh.....

zolang God's toorn nog bestaat uit een miezerbuitje, houdt ie mij niet tegen hoor,

Tot overmorgen allemaal 8-)


En als er nou nog meer van die mafkezen zijn die op deze wijze kommentaar wensen te leveren.......


Vooral doorgaan zo, hoef ik het topic niet zelf actief te houden *D



O-)

Ja idd, jullie hebben gelijk, tis niet meer van deze tijd ;)

Misschien als jullie alleen nog maar hosanna zingen dan?
 
helaas moeten wij ons afmelden..ivm met verhuizing moeten wij onze prioriteit ff verleggen...

Dus ...Ouweman Flagg Zeta-boy en ikke moeten helaas verstek laten gaan.
 
helaas moeten wij ons afmelden..ivm met verhuizing moeten wij onze prioriteit ff verleggen...

Dus ...Ouweman Flagg Zeta-boy en ikke moeten helaas verstek laten gaan.
:( Je kan ook gewoon de waarheid zeggen hoor, en dat jullie niet met mij mee willen rijden :(


























:+
Schilder en behang ze, kom strax misschien nog wel even kijken.
 
ik ben ook bezig om op gang te komen , ziet er hier misty miezerig uit maar ik ga zeker ook daar geraken .. :} ga denk ik niet over schiedam want dat is een heel stuk om rijden voor mij .see you
 
het klaart hier (in de buurt van Venlo) mooi op. Als dat nu ff door zet over heel nederland...
Ik heb mijn brood op, route klaar, motor staat buiten klaar. nog ff de kleren aan en ik ben onderweg. Tot dadelijk.
 
De familie Brik was om 8u vertrokken richting Meerkerk *D , elk met zijn motor :} , ikke voorrijden B| , Amazone in mijn kielzog, na 15km snelweg zie ik opeens geen bekend licht meer in mijn spiegel :? , een tiental km aan 100 gereden, en dan even onder een brug , want er was regen, regen, en nog eens regen de mist niet te vergeten, even gebeld naar Amazone, jup, die stond met pech aan de kant, alles uitgevallen, na een paar klappen uit de uitlaten, zo dood als een pier.
Met 160 naar huis gereden achter koekblik en Amazone ophalen, wat ik op de heenweg niet had gezien was de flitswagen :z , mogelijks (hopelijk) stond hij er nog niet.
Aanhangwagen gescoord bij oma motorboer, en het lijk opgehaald, bij oma motorboer een lekker bakkie koffie gedronken en nu zitten we gezellig :X terug thuis.
Gasten veel plezier, en dat beetje regen zal de pret niet drukken, was bij ons toch het geval niet. :)
Tot volgend jaar dan maar })

btw, eerst was de planning om met koekblik te gaan O-)
 
He luitjes.. vond het gezellig!! terug nog stukkie getourd maar hoe dichter bij huis hoe slechter het weer werd... dus nu lekker thuis met een warm bakkie thee.....

Ben benieuwd naar de eventuele fotoos

ps weet nog niet of ik wel of niet blij moet zijn met het feit dat iedereen me meteen begroete met: He jij bent vast Mantis :)
 
Hee luitjes, ik ben ook weer thuis.
De enige regen die ik vandaag gehad heb, viel vlak bij huis op de terugweg *D
Verder lekker gereden, fijn gekletst, hoop nieuwe gezichten gezien, dus volgend jaar gewoon weer doen denk ik.
enkele foto's genomen;
full

klaar voor vertrek
 
deze moet ik gewoon even laten zien
full

Een VF1000F in heel aparte, maar wel originele kleurstelling, welke ik vorig jaar op marktplaats al eens langs heb zien komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan