Dan maar weer 3 tientjes er tegenaan gooien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Electrische fiets dus ook. Is wel een mooi neveneffect waar die milieu terroristen niet op gerekend haddenJuist niet. De snorfiets krijgt een helmplicht en gaat dus verdwijnen.
Ik denk dat die blijft.Electrische fiets dus ook. Is wel een mooi neveneffect waar die milieu terroristen niet op gerekend hadden
Wat er volgens mij feitelijk verandert is dat 30 niet meer een beperking is, maar 50 een verruiming. Oftewel een verandering van de norm. Waarmee overheden dus met hun beleid en de inrichting van het wegennet rekening kunnen houden.Dus er verandert eigenlijk niets , volgens mij is het nagenoeg overal al 30 km/h in de bebouwde kom behalve dus de doorgaande wegen.
Alle wegen hier buiten de bebouwde kom zijn hier van 80 naar 60 gegaan. Sindsdien voldoende handhaving, want = kassa. Voorheen was er enkel handhaving in de vorm van natuurlijke selectie door de bomenrijen langs deze wegen. Geen problemen met deze handhaving dus om mensen tegen zichzelf te beschermen.mijn straat, waar vroeger 80 was, werd toen vaak 100 gereden, is nu 60 geworden.
handhaven gaat op de zelfde manier als bij corona, niet dus.
binnen de kom deels 30, ook de zelfde handhavers, niemand dus.
Dat gezegd hebbende merk ik als Randstadbewoner eigenlijk weinig verschil, dus boeien. In het oosten/noorden is het anders.
Ik kwam hier om dit te posten.. ridicuul om 30 te gaan rijden met een motorfiets.. maneuverability en uitwijkmogelijkheden decimeren bij die snelheden.. bijna net zo'n dom iets als stapvoets tussen de file door strompelen.. welke idioot verzint dit soort onzin?
Weet je wíe er te hard rijden in woonwijken? meestal zij die daar wonen, want die kennen de weg.. mijn overbuurman hier rijdt serieus als een mongool door onze (doodlopende) straat, en dan is hij ook nog 1 van de mensen hier die zelf kids heeft die in de woonerven hier rondhuppelen.Dat is dus net zo iets als poppetjes die zitten te mauwen dat er in woonwijken veel te hard gereden wordt..
Is even denken
Wie rijden er te hard in een woonwijk????
Dat zijn vast van die poppetjes die er niet wonen en voor de lol de woonwijken in gaan
Ik dacht eerst "dit moet een grapje zijn". Maar toen dacht ik aan Gymkhana en AVB, waar ze inderdaad nooit onder de 80 km/u een achtje pakken omdat ze dat gewoon niet gemanouvreerd krijgen in die krappe ruimtes.Ik kwam hier om dit te posten.. ridicuul om 30 te gaan rijden met een motorfiets.. maneuverability en uitwijkmogelijkheden decimeren bij die snelheden..
Hier kun je sommige Dorpen wel door met 200p/u , t kan he' ,geen f*ck te doen ,brede wegen ,t zou probleemloos kunnen ,ook hier in Apeldoorn kun je best aardig doorrijden overdag ,dan denk je af en toe bij 50 ookIn de meeste bebouwde kommen haal je zelfs geen 50km/h meer. Dus moeten ze de snelheid wel naar 30km/h verlagen zodat de kassa terug kan rinkelen.
En hij staat er natuurlijk voor de verkeersveiligheid he' ,stug volhoudenEr staat bij mij in de straat een flitspaal, dit zo'n 250 meter na het plaatsnaam bordje, waarbij je dus 50 mag.
Deze paal staat nog steeds te boek als een van de meest geld opleverende flitspalen van oost Nederland... en je moet echt je best doen niet te hard te rijden (want rechte weg, fietsers op separate fietspaden, en geen zijstraten meer dan een km lang...) Ongemerkt voelt 60/70 daar helemaal niet alsof je hard rijd. Dus blijkbaar zijn er echt nog wel plekken waar je meer dan 30 kan binnen de bebouwde kom.