Tweede kamer: 30 kilometer in bebouwde kom als standaard

Niet dus.
In 30 km zones wordt niet/ nauwelijks gehandhaafd om dat men het standpunt hanteert dat de weginrichting door de gemeente er op moet zijn gericht dat je je aan die snelheid houdt.
Dus méér drempels.'(
Maakt mij allemaal niet veel meer uit, heb enkel nog de enduro...80kmh over een drempel doet ie makkelijk met die veerwegen. En ach, asfalt rij ik in NL sowieso alleen maar op de verbindingsstukken tussen de onverharde stukken...en voor de rest rij ik naar BE.
 
Hoe zat het ook alweer?
Om te kunnen handhaven in een 30km-zone moet de weg zo ingericht zijn dat je er niet te snel kunt rijden.
(lees> om de x-meter een drempel, versmalling of andere onzin.)
Dat zal dan wel een flinke verbouwing worden maar hoe gaan ze het oplossen met de aanrij-tijden van de hulpdiensten?
 
Hoe zat het ook alweer?
Om te kunnen handhaven in een 30km-zone moet de weg zo ingericht zijn dat je er niet te snel kunt rijden.
(lees> om de x-meter een drempel, versmalling of andere onzin.)
Dat zal dan wel een flinke verbouwing worden maar hoe gaan ze het oplossen met de aanrij-tijden van de hulpdiensten?
Hulpdiensten krijgen een terrein wagen
 
Weet je wíe er te hard rijden in woonwijken? meestal zij die daar wonen, want die kennen de weg.. mijn overbuurman hier rijdt serieus als een mongool door onze (doodlopende) straat, en dan is hij ook nog 1 van de mensen hier die zelf kids heeft die in de woonerven hier rondhuppelen.

En juist dat soort poppetjes gaan zitten mauwen dat er te hard gereden wordt:N
 
Ik zeg rijbewijs inleveren.... voertuigbeheersing onder maats.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPi
Two minutes of fame. Kost wat, maar dan he'j ook wat. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan