Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Ik heb de KTM verkocht, dus zwaar offroad is voor mij even een no-go. Allroad tochtjes met de AT zal wel lukken.
 
Ik heb de KTM verkocht, dus zwaar offroad is voor mij even een no-go. Allroad tochtjes met de AT zal wel lukken.

KTM??? En de Kwaak... ook verkocht? Ennuh Twin, in de zin van Africa Twin?!? Goh, heb wat gemist geloof ik... :X

Had je die KTM voor de OTR? Want met een Twin een OTR rijden is wel een uitdaging :]
 
Ik denk dat ik maandag (of volgende week zondag) mijn Chinese 230cc's maar eens echt ga testen... Maar natuurlijk ga ik eerst een ontbijtje halen bij de Mac en dan tankje vol (gaat maar 5 liter in...) en brommen maar! :)
 
KTM??? En de Kwaak... ook verkocht? Ennuh Twin, in de zin van Africa Twin?!? Goh, heb wat gemist geloof ik... :X

Had je die KTM voor de OTR? Want met een Twin een OTR rijden is wel een uitdaging :]
De Kawa heb ik na de laatste 500 toer verkocht, mede omdat ik weer opnieuw het ding moest gaan spuiten.
Ik had de KTM inderdaad voor de OTR gekocht, maar kwam er achter dat het een hoop gedoe was voor te weinig lol. Het leukste vind ik de allroad ritten, gewoon een beetje cruisen door de bossen, zonder dat ik een aanhanger nodig heb en noppen waar op het asfalt niet mee te rijden is.
Ik ben op zoek naar een nieuwe fiets voor de 500 toer eind dit jaar en gewoon allroad ritjes in het algemeen.
 
RIP wolfrider. de allroad ritten zullen voor mij nooit meer dezelfde zijn zo zonder jou.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan