Tweede poging !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

duo-trippers

Banned User
6 nov 2005
266
0
Borsbeek
Voor dat Baksteen de moderator ons weer blokkeerd probeer ik het anders, 'n rechtstreekse link naar onze foto's kan blijkbaar niet: wat lullig toch !!!!
OK mensen ga dan naar onze site en bekijk de foto's van Frankrijk 2006.

OK zo Baksteen??? |( |( |(
 
jeej die was nog dommer *O*

ff serieus: zet gewoon die link ff in je signature joh, een topic openen speciaal voor je site komt een beetje spammerig over ;)
 
Voor dat Baksteen de moderator ons weer blokkeerd probeer ik het anders, 'n rechtstreekse link naar onze foto's kan blijkbaar niet: wat lullig toch !!!!
OK mensen ga dan naar onze site en bekijk de foto's van Frankrijk 2006.

OK zo Baksteen??? |( |( |(

Als jij problemen hebt met mijn mod-werk kun je daarover mailen, met mij of met de crew, niemand heeft er iets aan als je op deze manier je frustratie's over het forum uitstrooid.

Ik had overigens een keurig nette oplossing voor je "probleem" aangegeven in de sluitpost van het vorige topic dus zo'n trap na als dit is al helemaal overbodig.
Dat het jou niet lukt een links te plaatsen ligt aan jou, velen lukt het wel, dus je doet toch echt zelf wat verkeerd.

Dus....Nee niet goed zo, ik ben geen voetveeg en als jij je niet aan de forumregels wilt houden is dat JOU probleem, niet het mijne.

De rest van de reactie's in dit topic moge wel duidelijk genoeg voor je zijn trouwens.

Slotje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan