Tweede Yamaha YZF R6 meeting..

Wanneer komt de meeting nou?

  • Zondag 10 juli

    Stemmen: 2 13,3%
  • Zondag 10 juli

    Stemmen: 13 86,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Gisteravond met Hermelijn het filmpje gedigitaliseerd.. :} :} Mooie beelden geworden! Die R6tjes gaan lekker rond hoor!! en mooie wheelies Fitnix :Y
 
Gisteravond met Hermelijn het filmpje gedigitaliseerd.. :} :} Mooie beelden geworden! Die R6tjes gaan lekker rond hoor!! en mooie wheelies Fitnix :Y
Kewl, hoe groot is ie geworden? Zet hem maar niet online, of heb je m'n kenteken weggefilterd? :X
 
Kewl, hoe groot is ie geworden? Zet hem maar niet online, of heb je m'n kenteken weggefilterd? :X

We hebben er 2 filmpjes van gemaakt op hoge kwaliteit zodat er nog geknipt en geplakt kan worden.. Het 1e filmpje is van de toertocht en meer dan 60 minuten film. Deze is iets van 315 MB geworden. Maar volgens mij had hier iemand nog de bedoeling om hiermee aan de slag te gaan, muziekje, knippen en plakken.. Daar is echt wel wat leuks van te maken...

Het klaverblad filmpje is een kleine 20 minuten aan film geworden.. komt neer op hoge kwaliteit op zo'n 80 Mb
 
We hebben er 2 filmpjes van gemaakt op hoge kwaliteit zodat er nog geknipt en geplakt kan worden.. Het 1e filmpje is van de toertocht en meer dan 60 minuten film. Deze is iets van 315 MB geworden. Maar volgens mij had hier iemand nog de bedoeling om hiermee aan de slag te gaan, muziekje, knippen en plakken.. Daar is echt wel wat leuks van te maken...

Het klaverblad filmpje is een kleine 20 minuten aan film geworden.. komt neer op hoge kwaliteit op zo'n 80 Mb
Vet relaxt! Ben erg benieuwd. Zijn de kentekens weggefilterd? Of moet dat nog gebeuren? Ik wil iig beide filmpjes wel hebben *D :Y
 
We hebben er 2 filmpjes van gemaakt op hoge kwaliteit zodat er nog geknipt en geplakt kan worden.. Het 1e filmpje is van de toertocht en meer dan 60 minuten film. Deze is iets van 315 MB geworden. Maar volgens mij had hier iemand nog de bedoeling om hiermee aan de slag te gaan, muziekje, knippen en plakken.. Daar is echt wel wat leuks van te maken...

Het klaverblad filmpje is een kleine 20 minuten aan film geworden.. komt neer op hoge kwaliteit op zo'n 80 Mb

Ik wil ze ook graag alletwee hebben. We kunnen ze natuurlijk ook via MSN overnemen :+
 
zo ik zie dat jullie het al weten.

film is op schijf gezet

@fitnix you've got mail!!!

hoe willen jullie het hebben??????
 
U2

het is .wmv
Wie weet met welke software je video (WMV) files goed kan bewerken. Daarmee bedoel ik dingen als knippen, plakken, muziek toevoegen en kentekens afdekken ;)

Wie O Wie helpt mij met software O-)


Windows Movie Maker is daar volgen mij niet zo voor geschikt :P
 
Laatst bewerkt:
Kwijt geraakt?? Nee hoor ben gewoon afgeslagen om binnendoor naar huis te rijden. Heb nog getoeterd en gezwaaid naar Summer. Zal het wel niet meegekregen hebben of heeft het verkeerd begrepen of zo. In elk geval dan maar sorry jongens dat jullie op mij hebben staan wachten.
No problemo, beter zo dan dat we je echt kwijt waren geweest. Was nogal lullig geweest. B|

Maaruh @hermelijn of fitnix.... Waar blijven die filmkes?? :? Foto´s zijn cool, film is beter :Y :Y
 
Vet relaxt! Ben erg benieuwd. Zijn de kentekens weggefilterd? Of moet dat nog gebeuren? Ik wil iig beide filmpjes wel hebben *D :Y

:^
Ik zou het ook niet geheel vervelend vinden als m'n kenteken niet zichtbaar is..
Oke Oke ik rijd dan zeer keurig, maar toch voor de zekerheid laat maar zeggen ;)
 
ikke willen zien fitnix mail mij *O*
Ik mail jou nu!
ik zit met fitnix te overleggen of we nog wat met de beelden gaan doen.

dus nog ff geduld jongens. jullie worden zo gevoerd :+
Hoe krijgen we die film naar mijn pc? :?
:^
Ik zou het ook niet geheel vervelend vinden als m'n kenteken niet zichtbaar is..
Oke Oke ik rijd dan zeer keurig, maar toch voor de zekerheid laat maar zeggen ;)
Ik doe mijn best ;)
idd we rijden altyd keurig :Y
Daarom, het is puur voor het dievengilde dat we de kentekens onleesbaar gaan maken O-)
je bedoelt met de meeting?? :? da zal ik dan wel gemist hebben zeker, zo aso hebben we toch nie gereden ;)
Dan heb jij zeker iets gemist :P
Staan die beelden er ook op Hermelijn?
 
@fitnix yip je hebt alle foto,s waar jullie op staan :Y
en die gelukt zijn :Y


of je moet ook deze foto,s willen hebben :P :9~ :9





full
 
Terug
Bovenaan Onderaan