Tweedehands Onderdelen, Handige Adressen

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.263
Rèswèk
Omdat ik ook een paarhonderd jaar aan motorfietsen verzameld heb, waarvan sommige de waarde van een etentje met je wederhelft niet hebben is het natuurlijk kul om voor een motor nieuwe onderdelen te gaan kopen voor geld waarvoor je eigenlijk 3 tweedehandse complete motoren kan kopen. Omdat ik zelf veelvuldig hebruik maak van 2dehans heb ik de 8 meest voor de hand liggende sloperijen bijelkaar gezocht. Mocht je nog een heeeele goede weten, lamaar horen, dan zet ik 'm er bij

Motorparts-online.com | Nieuwe en gebruikte onderdelen voor uw motor

BOR Motorparts

MVK Motoren - Motorfietsen * Motorsloop

Gebruikte, tweedehands motoronderdelen - Boonstra Parts

Voordelige tweedehands motoronderdelen - Motortje.nl - gebruikte onderdelen tegen een goede prijs!

Motoronderdelen Roukama!, De meest complete motorfiets onderdelen winkel van Nederland, dagelijks open!

Home - Woesthoff, Used Parts & Motorcycles

≥ cees uit Goes - Advertenties op Marktplaats Cees altijd bellen, altijd bellen: 0654661132

en natuurlijk Onderdelen - Bolman Motoren, heeft geen webshop, altijd bellen... 070 – 3836000

Motoronderdelen - Cama Motorparts Maassluis

Woesthoff Motorsloperij. Maar die verkoopt via Motorparts-online
 
Laatst bewerkt:
Heb ik inderdaad goeie dingen over gehoord
Uiteraard controleer ik het en daaruit blijkt dat Woesthof via de engine van Motorparts-online werkt.
Maakt niet uit, je kan ze ook bellen. Ik zet hem er bij

Marktplaats is bij mijn ouwe meuk ook een goede leverancier
Dat zijn de voor de hand liggende veilingsites, als het daar niet te vinden is kom je toch hier terecht
 
Laatst bewerkt:
Ik ken mainly twins uit kerkrade nog. Grote loods vol met ouwe meuk :). Geen idee of ie nog bestaat, er was toentertijd wat discussie over zijn locatie en aanleg nieuwe randweg langs de duitse grens over zijn loods _O-. En verwacht niet teveel van de website.
 
Als ze geen website hebben en toch ee mooi aanbod zet ik er BELLEN bij
 
Die lijst van motorsloop.net vond Google dus niet voor mij. Mijn Topicstart wordt echter aangevuld met sites die ik niet klakkeloos neerplemp maar ik controleer daadwerkeleijnk of ze bestaansrecht hebben...
 
Voor Aprilia: www.motosparepartner.com
Voor gebruikt spul beter mailen of bellen.

www.dezwartmotoren.nl die heeft normaal een webshop met gebruikte onderdelen maar is momenteel offline.
Dus ook beter bellen.

Op eBay en ebay-kleinanzeigen is ook veel te vinden.
Vooral in de UK en Duitsland worden veel gebruikte onderdelen aangeboden.
 
Dit topic zou eigenlijk sticky moeten zijn zodat het makkelijk terug te vinden is voor ons brikkers
 
Dit topic zou eigenlijk sticky moeten zijn zodat het makkelijk terug te vinden is voor ons brikkers
Dit topic loopt dood omdat er te weinig input in de openingspost word aangepast.

Wil je een goed sticky topic maken dan zal je per merk (type) de verkoop adressen moeten vermelden.
En ook de universele die 2e handsonderdelen van alle merken verkopen.
Maar zoals het er nu uitziet is naar mijn mening vrij nutteloos.
 
Handelaren zijn natuurlijk handig, maar als je een brikken bent kom je nog weleens bij mensen over de vloer via marktplaats ofzo, die bergen met onderdelen hebben. Misschien handig om ook die mensen te vermelden, bijv. via een marktplaats link, of de manier waarop je ze gevonden hebt. Lijkt me trouwens niet handig om privé telefoonnummers te plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan