tweedelige motoroverall van leer

Overigens, als je een zaak zoekt die niet te duur is, een hoop keus heeft en ook goed advies kan geven, moet je eens in Nijmegen bij Termaat gaan kijken.
 
oh je was me net voor :z
ik heb nog nooit een 2 delige overall gezien |( |(

en jongens hij wilt 2000 uitgeven voor z`n outfit! dus pak+helm+laarzen+handschoenen. misschien wel een onderpak helm muts bril etc etc

leek me wel een mooi bedrag: 1000euro pak / 400 helm / 250 laarzen / 80 handschoenen. houd je nog 230 euro over voor hebbe dingetjes :P *O*
 
oh je was me net voor :z
ik heb nog nooit een 2 delige overall gezien |( |(

en jongens hij wilt 2000 uitgeven voor z`n outfit! dus pak+helm+laarzen+handschoenen. misschien wel een onderpak helm muts bril etc etc

leek me wel een mooi bedrag: 1000euro pak / 400 helm / 250 laarzen / 80 handschoenen. houd je nog 230 euro over voor hebbe dingetjes :P *O*

Hallo allemaal,

momenteel ben ik bezig met de aanschaf van mijn derde motor een zwart/rode Ducati, en wil wederom een tweedelig lederen motorpak gaan aanschaffen. Bij mijn zx9r heb ik er al een namelijk een pak van MQP. Dit heeeft dezelfde kleurstelling als mijn motor groen/wit/paars. Ik ben op zich zeer tevreden over dit pak, maar waarschijlijk vooral omdat ik nooit iets anders heb gedragen. Ik heb een beetje zitten surfen en kwam ook pakken van Dainese tegen. Kan iemand zijn of haar mening geven, wat hij of zij het beste pak vind? Of weet iemand de voor en/of nadelen van MQP ten opzichte van Dainese? Alle suggesties of ervaringen zijn welkom, de prijs maakt me niets uit. (maar een maximum van 2000 euro voor een pak speelt wel een beetje mee in mijn achterhoofd) Als jullie soms een beter/ander merk weten hoor ik het ook graag. Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite. Vriendelijke groet Boy.
 
Ik heb mijn lookwell pak op de beurs in Utrecht gekocht. Van €700,- naar €450,-
Laarzenen handschoenen ook op de beurs.
Alleen mijn helm heb ik bij de dealer vandaan.
Voor €1100,- zat ik compleet in het nieuw :Y

Dus 2000 voor alleen een pak is wel wat veel.
Voor +/- 1000 heb je misschien wel een op maat gemaakt pak van verheul.

veel succes ermee. en laat maar zien wat je aangeschaft hebt ;)

Gr John
 
Een pak van boven de 1000 is wel een uitzondering hoor...
De gangbare Alpinestars, Arlen Ness, Dainese, MQP, Revit, Buse, het komt meestal niet boven de 800!

Je vergeet IXS O-)

Maar als je 2000 euro voor alleen een motorpak wil uitgeven, dan zou ik hem ook opmaat laten maken. Helaas heb ik daar geen geld voor B|

[me]Diamon krijgt in eens een oproep in gedachte: "gezocht, lekker blond ding, met veel geld, karakter boeit niet O-) "[/me]
 
Als je hemaal een perfect pak hebben en ook nog op maat gemaakt en in elke gewenste kleurstelling, moet je naar de firma Verheul in Vroomshoop gaan. Die pakken kosten hetzelfde als de gerenomeerde merken. Zeker met jouw maximum bedrag moet dit geen probleem zijn.

Ik heb zelf geen ervaring met Verheul. Heb nu een combi van Dianese. Deze bevalt me goed maar mijn volgende pak laat ik op maat maken door Verheul. Er is hier ergens al een toppic over Verheul. Allemaal positieve reacties. ZOek het toppic maar eens op
 
Ik wil iedereen hartlijk danken voor alle reacties, ik ga binnen twee weken naar Verheul toe om daar me eens goed te laten informeren. Waarschijnlijk plaats ik dan meteen mijn order. Wat ik wel erg jammer vind is dat er erg veel mensen zo lopen te zeiken. Dat mijn budget wat groter is dan gemiddeld heb ik te danken aan het feit dat ik daar keihard voor werk. Mijn oude pak van MQP kostte in de guldentijd ook al Fl 2500,-. Dat was wel 8 jaar geleden, dus vandaar dat ik er vanuit ging dat het nu rond de 2000 euro zou zijn. Evenzo IEDEREEN BEDANKT VOOR ZIJN EN/OF HAAR REACTIE. Vriendelijke groet Boy.
 
Terug
Bovenaan Onderaan