tweedelige motoroverall van leer

Monky

MF'er
2 okt 2005
40
0
Heemstede
Hallo allemaal,

momenteel ben ik bezig met de aanschaf van mijn derde motor een zwart/rode Ducati, en wil wederom een tweedelig lederen motorpak gaan aanschaffen. Bij mijn zx9r heb ik er al een namelijk een pak van MQP. Dit heeeft dezelfde kleurstelling als mijn motor groen/wit/paars. Ik ben op zich zeer tevreden over dit pak, maar waarschijlijk vooral omdat ik nooit iets anders heb gedragen. Ik heb een beetje zitten surfen en kwam ook pakken van Dainese tegen. Kan iemand zijn of haar mening geven, wat hij of zij het beste pak vind? Of weet iemand de voor en/of nadelen van MQP ten opzichte van Dainese? Alle suggesties of ervaringen zijn welkom, de prijs maakt me niets uit. (maar een maximum van 2000 euro voor een pak speelt wel een beetje mee in mijn achterhoofd)Als jullie soms een beter/ander merk weten hoor ik het ook graag. Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite. Vriendelijke groet Boy.
 
pfffff 2000 euro is bij mij meestal de max voor de motor. :+


Sorry kan je niet helpen.
 
Ik zag dat je voor een gemiddeld pak al 1000 euro kwijt bent, dus dan komen de laarzen en handschoenen er nog bij, dus dan schiet het al lekker op. Helm hoef ik niet meer, ik krijg volgende week mijn nieuwe helm. Ik heb gekozen voor een Shoei XR-1000 Badge TC5. Ik las namelijk in verschillende forums zeer weinig minpuntnen over dit type helm, los van het feit dat ie er fantastisch uit ziet. (dit betreft natuurlijk mijn persoonlijke mening)
 
gemiddeld een pak van €1000?
ik heb vorige week een combi van büse gekocht voor net geen €400
en heb er goed schik van alleen de schouder protectie heb ik moeten veranderen
omdat die mij niet lekker zat maar die kon ik gewoon ruilen bij de zaak waar ik het pak kocht
 
http://www.buese.com/

Volgens mij moet je moeite doen om 2000 euro uit te geven aan een motorpak.
Denk dat je dan wel bij TopSkin terecht kunt! Maatwerkpak :)


Enne, hier in Nederland heb je heel veel keuze bij Ter Maat in Nijmegen
(http://www.termaatmotoren.nl)
Diverse Motoports hebben veel hangen (hier in Almere in elk geval wel)
Ik hoor ook veel over Martijns motorkleding in Rotterdam.
 
Een pak van boven de 1000 is wel een uitzondering hoor...
De gangbare Alpinestars, Arlen Ness, Dainese, MQP, Revit, Buse, het komt meestal niet boven de 800!

En vaak eerder 500, een gemiddelde van 1000 is zwaar overdreven!
 
Als je 2000 euro uitgeeft aan een motorpak dan heb je volgens mij meer dan 1 klap van de molen gehad.
 
€ 2000,- Voor een pak is heel veel geld. Over het algemeen kosten alleen de topmodellen zóveel. Een gangbare prijs voor een combi is zo tussen de € 400,- en de € 1000,-.

Dainese is één van de topmerken voor wat betreft motorpakken en die hebben dus idd wel modellen in die prijsklasse. Het is iig zonder meer een goed merk met degelijke pakken, maar imho erg hoog geprijsd.
 
Ik heb gekozen voor een Shoei XR-1000 Badge TC5. Ik las namelijk in verschillende forums zeer weinig minpuntnen over dit type helm, los van het feit dat ie er fantastisch uit ziet. (dit betreft natuurlijk mijn persoonlijke mening)

Maar zit ie ook goed? :P :X

verder voor een pak, ga gewoon naar een aantal motorzaken toe en kijk wat daar hangt en pas een aantal pakken? Want een pak moet bij jou lichaam goed en lekker zitten. Dat hij bij jantje klaasje en pietje niet of wel goed zit, zegt imo niet zoveel.
 
Ik zou eens contact opnemen met Verheul in Vroomshoop, die maken pakken op maat en goed ook! Voor een 1300/1400 euro heb je dan een pak wat perfect zit en kan je 'm ook nog eens helemaal zelf ontwerpen! Ze hebben ook wel "normale" pakken hangen en die zitten ergens rond de 800 geloof ik...

De website stelt niet zoveel voor, maar gewoon ff bellen en naar Marc vragen!

www.verheul.nu
 
Terug
Bovenaan Onderaan