Tweetakt circuit rijden Lelystad

Welke datum gaan we rijden

  • Woensdag30 Juni

    Stemmen: 1 5,0%
  • Woensdag 30 Juni

    Stemmen: 14 70,0%
  • Woensdag 30 Juni

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Ziet er inderdaad errug goed uit, filmpie is ook leuk. Balen dat ik er dit keer niet bij kon zijn. Volgende keer hopelijk beter.....
 
jahoor

bijna klaar, klapt mn internetverbinding eruit, weg download... :(


dan maar meteen met dap |(
 
Laatst bewerkt:
Vreemd genoeg kan ik m alleen niet doorspoelen...(waar is dat voor nodig zou je denken ---> ik heb geen zin om een uur achter alkaar te gaan zitten kijken)
 
Vreemd genoeg kan ik m alleen niet doorspoelen...(waar is dat voor nodig zou je denken ---> ik heb geen zin om een uur achter alkaar te gaan zitten kijken)

:^

idd, beetje jammer :P

dat uitladen heb ik nu wel gezien }) ik wil spoelen :}

tja geinig filmpje, maar beeeetje langdradig ;) (zie mezelf maar een paar keer door het beeld flitsen '( )

zal mijn filmpje ook eens bewerken en online zetten.
 
Laatst bewerkt:
Tsja,zie 90% van de tijd een of andere Mick Doohan in een oranje t-shirt door het beeld flitsen. :P

Volgende keer neem ik mijn prive cameraman/vrouw maar mee geloof ik... :)
 
En als je de film nou bijvoorbeeld in moviemaker inlaad, dan zou je hem wel moeten kunnen doorspoelen, lijkt mij. heb de film ook niet bewerkt ofzo, dit is gewoon hoe hij van de camera afkwam. Hoeven jullie tenminste ook niet heel tijd naar mij te kijken. :+
 
Laatst bewerkt:
Ja, precies, die miste ik dus ook al.
Ik was er, ben alleen om 7 uur weer teruggereden. Heb ook een kwartier over de baan geworsteld, maar had niet echt het idee dat het wat ging worden die avond. Was met mijn gedachten 160 km verder.

Goed dat jullie wel plezier hebben gehad! Volgende keer een iets groter circuit? Kunnen jullie mij ook een keer wat salto's zien maken :+
 
verstandig besluit, anders was je ws toch gegaan (saltoptje dan he :P )

btw: is inene wel erg stil hier... heb toch veel meer camera's gezien die dag :?

heb zelf ook een paar minuten beeldmateriaal, maar moet er nog aan beginnen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan