Tweetakt circuit rijden Lelystad

Welke datum gaan we rijden

  • Woensdag30 Juni

    Stemmen: 1 5,0%
  • Woensdag 30 Juni

    Stemmen: 14 70,0%
  • Woensdag 30 Juni

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
duurt wel erg lang :Z

zo lijkt het net of het wat moet voorstellen :P

heb alleen de lelijkste beelden eruit geknipt :)
 
Heb nog wel meer te doen dan me alleen met filmpjes bezig te houden ;)

Weet ook niet hoe het kan, heb hem gister naar mijn pc gedownload en bekeken :9~

Ben hem nu weer aan het uploaden, hopen dat het werkt. Ziet er leuk uit in ieder geval.
 
Jaja, hulde aniki, en zelfs als ik in beeld ben met muziek uit m'n tijd !!(hmm, ik wordt ouder, rijd ook motor als man met hoed in een volvo 340......)
 
Coole film!
:} :} :} :} :}

Alleen dat gebibber, was je net gestopt met roken ofzo???? :P

ik kwam net zelf van de brommer :X

ik was zomaar wat aan het schieten, en eigenlijk is het 3x nix geworden. had ook geen zin om te editten :)

aan het eind zie je me op de snelweg staan... tijdens de wedstrijd nederland-portugal })

even later nog op de vluchtstrook van de snelweg gestaan, maar dat staat niet op film helaas.
geen kip op de weg :}


maar goed...
ik geloof dat er nog beeldmateriaal was van mij en sjaax... komt dat nog online of heeft nu niemand meer zin ofzo B|
 
Dacht dat J.vm ons op film had staan.... Hij zij al dat het wat langer ging duren, dus nog maar even geduld dan he??

Zag er op de camera al wel goed uit! :}
 
Ik weet het nog niet precies,maar ik heb een kwartier aan beeld materiaal.

Dus ik denk zo een 50 MB.

Dat is geen probleem, dat kan ik wel kwijt. Als je zegt wanneer je de film klaar hebt zal ik je wel de gegevens geven die je nodig hebt om het te kunnen uploaden.
 
Ik heb er weer zin in, dus vraag me af of ik de enigste ben. Vind dat het tijd wordt voor een nieuwe meeting. En dit keer 1 circuit verder als het aan mij ligt.
 
Ik heb er weer zin in, dus vraag me af of ik de enigste ben. Vind dat het tijd wordt voor een nieuwe meeting. En dit keer 1 circuit verder als het aan mij ligt.

Ja ik ook op de mega meeting maar 3 2takten gezien waarvan een van mijzelf O-)

Dus mensen zal ik nog eens onderzoek plegen naar de mogelijkheden??

wil me graag weer beschikbaar stellen voor de organisatie :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan