Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

2strokeprototypeHeader.jpg
 
Ff Lachuh,kwam dit stuk roest tegen op MP voor slechts 7500,- het moet niet veel gekker worden,voor die van mij
betaalde ik toen 1200,- en die was veel mooier.,
 
Heb ik gedaan, ik zie daar niet veel roest, de velgen lijken mij vuil....... maar blijkbaar ben ik geen kenner _O-
 
Is logisch dat er wat aan gedaan moet worden denk ik en prijzen zijn tegenwoordig wat de gek er voor geeft.
Voor de vraagprijs zou hij in mijn ogen in nieuw staat moeten zijn.
 
Word dan zoiets, *O*
Ik weet niet hoe deze racewagen zijn smering krijgt, maar hij blijft steeds wel erg lang van het gas af. Ook geen tussengas zonder koppeling.
En vaak pas weer full throttle na de bocht.
Niet goed voor de tractie en de smering.
Ik snap wel dat het ding een kleine power band heeft..
Maar genoeg ingrediënten waarom het blok vastloopt en de auto zo tailhappy is.

Het geluid is. :9~
 
Olie injectie met een separate oliepomp doet wonderen voor de smering.
Waarschijnlijk zit hij aan de krukas gekoppeld, dan blijft hij smering geven zolang het blok loopt.
Groet
Sebas
 
Olie injectie met een separate oliepomp doet wonderen voor de smering.
Waarschijnlijk zit hij aan de krukas gekoppeld, dan blijft hij smering geven zolang het blok loopt.
Groet
Sebas
Dat zal inderdaad wel. :t

Ik ben eigenlijk al schrijvende mijn verbazing verloren hoe anders je hiermee moet rijden.
Normaal is circuitrijden zonder deze pauzes met het gas en de tractie. :9
 
Wie weet,al zie ik dat niet zo snel gebeuren,het vergt weer een mega investering en je zal de fabrikanten mee moeten zien te krijgen,
daar 2 takt ver van de techniek van hun gewone wagens verwijderd is zullen ze niet staan te springen van enthousiasme.
Elektrisch schijnt nu vol op ingezet te worden door overheden dus daar zal ook de F1 meer mee moeten gaan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan