Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

RG-gamma

MF veteraan
29 nov 2009
36.386
28.998
Deeltje 2,hier kan iedereen z,n ei weer kwijt,over alles wat
met 2takten te maken heeft.
0f14cd910edd8af62debae5203477f45.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel de slechtste openingspost ooit. Linken naar MP niet toegestaan, link verwijderd. Kom op, RG-gamma, maak er eens een beetje seriues werk van.
 
Heb het ff veranderd.:bloos:
Overigens schreef Ief in 2005 :benieuwd om te zien hoe lang deze poging het houd .
Heeft het toch aardig lang gehouden:pompom:
 
Laatst bewerkt:
Vandaag maar een ff een stuk gereden op de Elsie,was weer
ff lekker.:crossy:
lcmap2-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha ook ik heb vandaag even op mn tweetakt gereden. Ben mn oude yamaha rd 200 aan het ombouwen tot replica recertje. De clip ons en het TZ kontje zitten erop. Hij moet nu nog worden gespoten in het geel zoals de kenny robberts racer. Maar heb vandaag eerst even gereden want daar heb ik hem voor.
 
Vandaag maar een ff een stuk gereden op de Elsie,was weer
ff lekker.[http://www.motor-forum.nl/global/smileys/crossy.gif (afbeelding)]
[http://i223.photobucket.com/albums/dd77/bosp-corv/lcmap2-1.jpg (afbeelding)]

Nice! :}
 
Een paar jaar geleden kon ik bij een handelaar nog een prachtige Suzuki T20 kopen voor weinig. Wat heb ik nu spijt dat ik het niet gedaan heb.


full
 
Deze staat te koop op de bekendste 2e hands site, een 68er Yamaha 350 ,
10km gelopen .
Blijft toch wel grappig die schokbrekerveren aan de buitenkant van de voorvork.
yam350.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hee, Das een mooie!!! Persoonlijk vindt ik het de mooiste model van alle 2-tact Yamaha's die er gemaakt zijn.
Het is een YR2 toch? Die heb ik ook op zolder maar is roestig. Maar met origi. NL kent.
Zijn maar een paar origineel in Nederland verkocht.
Mooier is met een plat recht stuurtje, lijkt sportiever.

Heb laatst een stuk in Motor opgezocht toen ze net uitkwamen, daar praten ze over een Yamaha Grand Prix, als model type.

O ja, Er horen wel bussen over die veren in de kleur mee gespoten.
 
Laatst bewerkt:
Motorblok is technisch beter dan alle voorgaande types, koppeling is verhuist van krukas naar versnellingbak en werkt nu gewoon zoals het hoord.
Prijs kun je denk ik niks van zeggen. Dat is hij wel waard voor een liefhebber, want ze worden zeer zelden aangeboden.
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien zat hij eerst bij een partij motoren die samen 8500 kosten, kijk maar eens bij dezelfde adverteerder
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien zat hij eerst bij een partij motoren die samen 8500 kosten, kijk maar eens bij de andere advertenties van de adverteerder.
 
Hee, Das een mooie!!! Persoonlijk vindt ik het de mooiste model van alle 2-tact Yamaha's die er gemaakt zijn.
Het is een YR2 toch? Die heb ik ook op zolder maar is roestig. Maar met origi. NL kent.
Zijn maar een paar origineel in Nederland verkocht.
Mooier is met een plat recht stuurtje, lijkt sportiever.

Heb laatst een stuk in Motor opgezocht toen ze net uitkwamen, daar praten ze over een Yamaha Grand Prix, als model type.

O ja, Er horen wel bussen over die veren in de kleur mee gespoten.

Is inderdaad een YR2.
 
Weer een paar filmpjes van de Motobecane, hij wil inmiddels ook stationair lopen, nu op zoek naar een accu, bougies en revisiekitje voor de voorrem


 
Mooi he zo'n YR...volgens mij is het juist een YR3 omdat de tankhelften niet chroom zijn...eigenlijk jammer dat ik de mijne nooit rijdend heb gemaakt maar ja goed verkocht en nu heeft de huidige eigenaar em mooi gerestaureerd en heeft al in de Motor gestaan. Maar goed daar rij je niet zo maar elke dag mee...dat doe ik wel met mijn MZ..elke dag trouw naar het werk :]
MZlllss,Rob.
 
Weer een paar filmpjes van de Motobecane, hij wil inmiddels ook stationair lopen, nu op zoek naar een accu, bougies en revisiekitje voor de voorrem



Ik weet niet of ze een revisie setje hebben, maar ze verkopen de gehele klauw wel nieuw.
Ik zou ze eens mailen, misschien kunnen ze je helpen :)
http://www.ftr-classic-motorsports.nl/FTRPrijslijstremmen.htm (FTR-Classic-Motorsport)
 
Ik weet niet of ze een revisie setje hebben, maar ze verkopen de gehele klauw wel nieuw.
Ik zou ze eens mailen, misschien kunnen ze je helpen :)
http://www.ftr-classic-motorsports.nl/FTRPrijslijstremmen.htm (FTR-Classic-Motorsport)


Thanks maar Ik ben er via een Fransman achter dat er hetzelfde spul in zit als bij een Norton Commando. Bij Peters Classic bikes ga ik een revisiesetje kopen. Best wel geinig dat op zo'n fietsje hetzelfde spul zit als op een Commando :+

MASTER CYLINDER REBUILD KIT €11.00 nummer 06-4244
COMMANDO DISC BRAKE PARTS
 
Terug
Bovenaan Onderaan