Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Misschien kan ik het hier nog proberen.
Weet iemand nog een yamaha rd 350 / 400 te koop staan?
Het is voor een project dus hij mag volledig in onderdelen zijn en hoeft niet netjes te zijn / te lopen.
Het liefst ook voor de prijs van een project fiets O-)
 
Misschien kan ik het hier nog proberen.
Weet iemand nog een yamaha rd 350 / 400 te koop staan?
Het is voor een project dus hij mag volledig in onderdelen zijn en hoeft niet netjes te zijn / te lopen.
Het liefst ook voor de prijs van een project fiets O-)
Een tijd geleden deze gevonden,is al een advertentie van augustus ,maar wie weet is hij er nog,
Dit is de advertentietekst,
Voor onderdelen. Staat niet meer op kenteken. Tank en zijkleppen overgespoten. Staat 20 jaar stil.
Prijs: Euro bieden
Dit is het e mail adres , marjamax2@zonnet.nl

35927.jpg
 
Een tijd geleden deze gevonden,is al een advertentie van augustus ,maar wie weet is hij er nog,
Dit is de advertentietekst,
Voor onderdelen. Staat niet meer op kenteken. Tank en zijkleppen overgespoten. Staat 20 jaar stil.
Prijs: Euro bieden
Dit is het e mail adres , marjamax2@zonnet.nl
Bekijk bijlage 1465766


Weet iemand hoe het nu zit met het herkeuren bij de RDW van een oude 2 takt (ivm die belachelijke normen van tegenwoordig) zonder kenteken?
Of moeten er dan nog iets van papier uit een ander land o.i.d bij zitten?
 
Weet iemand hoe het nu zit met het herkeuren bij de RDW van een oude 2 takt (ivm die belachelijke normen van tegenwoordig) zonder kenteken?
Of moeten er dan nog iets van papier uit een ander land o.i.d bij zitten?
Ligt er aan of de motor al eens een NL kenteken gehad heeft,mooiste is als dat oude nummer nog bekend is en het een NL nummer was,dan heb
je bewijs dat hij ooit in NL heeft gereden en zal een nieuw kenteken geen probleem zijn.Komt hij uit het buitenland word het allemaal wat moeilijker
dan moet je het oorspronkelijke kentekenbewijs er bij hebben,op de RDW site is daar wel meer over te vinden.
 
Weet iemand hoe het nu zit met het herkeuren bij de RDW van een oude 2 takt (ivm die belachelijke normen van tegenwoordig) zonder kenteken?
Of moeten er dan nog iets van papier uit een ander land o.i.d bij zitten?
Heb in oktober 2018 een tweetakt van 1965 zonder papieren ( had alleen een rekening met handtekening van de verkoper) op kenteken laten zetten. Men controleert of het voertuig niet geregistreerd staat als gestolen, aan de hand van motor- en chassisnummer. Daarna checkt men of eerder een Nederlandse typegoedkeuring werd afgegeven en volgt een basale technische keuring met opname van de wielbasis, gewicht, verlichting en remmen. Alles Ok, heb een historisch motor kenteken ontvangen, een nieuw kenteken in de oude letter-cijfer configuratie, op een blauwe plaat.
 
Mijn fietsje is als origineel opgebouwd. Als je afwijkt van de typegoedkeuring wordt het een complex en kostbaarder proces. Met kenteken moet je verplicht verzekeren, kost een paar tientjes.
 
Blijkbaar geen history bekend.
En/of geen bekende rijder/of WK gereden
Zal wel een gewone productie racer zijn,fabrieksracers kom je normaal gesproken niet aan die gaan terug naar de fabriek,
enkel exemplaren die van bekende coureurs zijn geweest die hun motor mochten houden van de fabriek zijn echte
fabrieksracers die wel eens te koop komen.
 
3 stikkers van japanse circuits, waaronder Tsukuba waar nooit GP gereden is. ik denk eerder aan een geimporteerde jap die hooguit het nationaal kampioenschap gereden heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan