Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Bij een 50cc vaak genoeg gezien, bij dikkere fietsen zelden, af en toe bij een 125 of een 250....
 
Laatst bewerkt:
Ja,het zal ook nog wel een injectie versie zijn,je kan beter de carb versie hebben als je er
mee wil gaan rijden,ik kon er jaren geleden 1ntje kopen met 6300km voor 12000,-,paste er
alleen niet op dus maar laten staan.
 
Voor een Kawasaki GA 100 uit 1973 ben ik op zoek naar een vervangende ontsteking. Is er hier toevallig iemand die hier kennis van heeft? Ik denk er bijvoorbeeld aan om een scooterontsteking te gaan monteren, maar welke?!?
 
Voor een Kawasaki GA 100 uit 1973 ben ik op zoek naar een vervangende ontsteking. Is er hier toevallig iemand die hier kennis van heeft? Ik denk er bijvoorbeeld aan om een scooterontsteking te gaan monteren, maar welke?!?
Het probleem is een juiste grondplaat te vinden die past,en een rotor die je zonder spie of 1 met een spie die
de juiste voorontsteking heeft,zonder spie werkt met een klempassing die kan je zelf op de gewenste ontsteking timing zetten,
de laatste heb ik toen op m,n Kreidler gemonteerd,die kan je met een meetklok of bougiegat micrometer afstellen,
het grootste probleem is dus een passende grondplaat te vinden,daarnaast heb je nog een lichtspoel nodig.
Je zou eens met HPI contact op kunnen nemen,misschien weten hun een oplossing voor je.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan