Ik ben een man, maar verder zit je er naast.
Feit is dat 2takt uit evenveel cc's meer power haalt dan 4takt. En de andere poster hierboven zal vast sneler door amsterdam scheuren dan mijn fazertje. Maar dan heb je de voordelen van 2takt wel gehad.
Een 4takt is veel praktischer en ook daar kun je prima lol van hebben, er is geen rationele reden om nu nog een 2takt te kopen. 2takt is vooral emotie. Daar heb ik best respect voor. Maar het blijven grasmaaiers
Motorrijden is emotie. Maar het moet wel een beetje praktisch blijven. 2tak is misschien 'voor erbij'. Maar verder: voor in het museum.
Het zou niet netjes zijn om de dame een 2takt aan te smeren. Wat wel netjes is, is de tip dat ze beter eerst door kan sparen zodat ze met wat meer budget een knappere fiets kan kopen.
Zo, nu eens gaan trollen over 2 vs. 3 vs. 4 cylinders?
De dame en de tweetakt. Een tweecilinder: Volgens mij zien ze er netjes uit?
Niemand heeft haar dit aangesmeerd. Pure emotie en veel power. Volgens mij meer lol als met een lesmachine.