Tweety naar de haaien '(

Hans78

Die hard MF'er
4 nov 2003
603
6
G*dsamme nog aan toe! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Rij ik vanochtend naar m'n werk, word ik onderweg geschept door een auto!! K*T K*T K*T!!!

Ze had me niet gezien... Goh, dat had ik ook al door. |(

M'n motorschade weet ik nog niet, want de tijd tussen de klap en dat ik in de ambulance zat ben ik compleet kwijt. Ik kan me alleen een flits herinneren dat ik 2 lossen uitlaten heb zien liggen ;(

Ben aan de linkerkant geraakt, en ben daar goed bont en blauw, gelukkig niks gebroken, maar dat wordt morgen dus onbehoorlijk spierpijn.

'T was gelukkig mijn schuld niet en d'r is politie bij gehaald. Ik reed rechtdoor, en mevrouw kwam van de overkant en wilde links afslaan.

Het gebeurde vanochtend om 7:20 op het kruispunt van de geldropseweg en de rondweg in Eindhoven. Bekend kruispunt bij iemand? Ik heb horen zeggen dat het een ontzettend leip punt is.

















G *D verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Tsja, klassiek motorongeval...

Sterkte dude, je hebt het er nog betrekkelijk goed afgebracht en dat telt toch het meeste.
 
Ik zal straks ff proberen een situatieschets te maken, ben niet zo artistiek aangelegd... :+
 
Balen, tis zomaar gebeurd als er een koekblikker weer eens niet oplet. Vast niet met opzet, maar t is zo stom. Sterkte met het herstel van jezelf. En dan de motor nog.
 
Bekend kruispunt bij iemand? Ik heb horen zeggen dat het een ontzettend leip punt is.

hmm, das mooi klote!

redelijk overzichtelijk kruispunt, maar stoplichten staan wel strak op elkaar afgesteld, dus als 't rood wordt is het ergens anders al groen.. (logisch.. :+ )
zitten wel wat rare hobbels in als je eroverheen rijdt.. Suc6 met spierpijn morgen! (voor je naar bed gaat ff flink wat rek en strek oefeningen doen, dat scheelt ontzettend!)
 
ze zat zich zeker op te maken in haar spiegels? of haar wenkbrouwen te epileren ofzo?
vrouw aan het stuur... :+ ;)

Sterkte met tweety :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan