Tweezit Yamaha r125?

mexz.

Rookie
16 mei 2024
1
0
Hi, ik heb 18 en heb bijna mijn a1 rijbewijs, nu wil ik graag de r125 gaan halen alleen kan ik niet echt ergens vinden of dit een tweezit is? Kan je er met ze tweeen op? Hoor het graag en alvast bedankt!

1715894230213.png
Zo te zien wel, duo-seat en stepjes voor passagier achterop.

Hi, ik heb 18 en heb bijna mijn a1 rijbewijs, nu wil ik graag de r125 gaan halen alleen kan ik niet echt ergens vinden of dit een tweezit is? Kan je er met ze tweeen op? Hoor het graag en alvast bedankt!

Kan, echter zonder houvast voor de passagier is het echt werken voor beide. Met remmen krijg je het gewicht van 2 op de polsen bijv.
Ik heb zelf op mijn R1 een Vinxx grip gemonteerd, moet je maar is op zoeken.
Is echt de moeite waard om aan te schaffen als je vaker met duo onderweg bent.

Kan, echter zonder houvast voor de passagier is het echt werken voor beide. Met remmen krijg je het gewicht van 2 op de polsen bijv.
bij mij MOET de duo zijn armen rond mij slaan zodat die niet anders kan dan mee te doen met wat ik doe. in mijn ogen de enige veilige manier (tenzi je met zo'n rijdende zitbank onderweg bent)

bij mij MOET de duo zijn armen rond mij slaan zodat die niet anders kan dan mee te doen met wat ik doe. in mijn ogen de enige veilige manier (tenzi je met zo'n rijdende zitbank onderweg bent)
Klopt, maar dan krijg jij dus met remmen het gewicht van de passagier op je polsen.
Optrekken hetzelfde maar dan aan trekkracht.
Plus dat de passagier met zo’n beugel in dezelfde houding als jou zit. Rijdt goed hoor.
Mocht je vaker met duo rijden zou ik er ook is naar kijken😃

Terug
Bovenaan Onderaan