Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Zo. Eindelijk kunnen ophalen.
 

Bijlagen

  • IMG-20240426-WA0003.jpeg
    IMG-20240426-WA0003.jpeg
    477,1 KB · Weergaven: 0
Nieuwe achterbok van mijn zoon/schoondochter gekregen, hopelijk gaat het nu wel goed…. _O-

Bekijk bijlage 2000480
Pas goed met opliften.. maar dat doe je nu waarschijnlijk al 🤣. Heb zelf diverse keren al even bij gestipt na bijvoorbeeld even ketting schoonmaken of iets dergelijks.

Ik irriteer me aan elk krasje dus stip het meteen bij als ik iets zie. En daarna polijsten etc.

Liefst doe ik een keertje gek om nieuwe kappen erop te doen. Ali wordt me afgeraden. Maar bijvoorbeeld van deze site 2005 KAWASAKI ZX636-C1 NINJA ZX-6R Parts | OEM MOTORCYCLE Parts | Partzilla.com

Of


Heb misschien 4 kleine krassen, maar soms wil je ook weleens iets anders als je geen zx10r mag van de vrouw. 👩😓.
 

Bijlagen

  • IMG_3419.jpeg
    IMG_3419.jpeg
    1.018,4 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2954.jpeg
    IMG_2954.jpeg
    394 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2955.jpeg
    IMG_2955.jpeg
    402,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2953.jpeg
    IMG_2953.jpeg
    432,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2956.jpeg
    IMG_2956.jpeg
    358,1 KB · Weergaven: 0
Pas goed met opliften.. maar dat doe je nu waarschijnlijk al 🤣. Heb zelf diverse keren al even bij gestipt na bijvoorbeeld even ketting schoonmaken of iets dergelijks.

Ik irriteer me aan elk krasje dus stip het meteen bij als ik iets zie. En daarna polijsten etc.

Liefst doe ik een keertje gek om nieuwe kappen erop te doen. Ali wordt me afgeraden. Maar bijvoorbeeld van deze site 2005 KAWASAKI ZX636-C1 NINJA ZX-6R Parts | OEM MOTORCYCLE Parts | Partzilla.com

Of


Heb misschien 4 kleine krassen, maar soms wil je ook weleens iets anders als je geen zx10r mag van de vrouw. 👩😓.
Tijd voor matzwart :Y :t *D
 
Pas goed met opliften.. maar dat doe je nu waarschijnlijk al 🤣. Heb zelf diverse keren al even bij gestipt na bijvoorbeeld even ketting schoonmaken of iets dergelijks.

Ik irriteer me aan elk krasje dus stip het meteen bij als ik iets zie. En daarna polijsten etc.

Liefst doe ik een keertje gek om nieuwe kappen erop te doen. Ali wordt me afgeraden. Maar bijvoorbeeld van deze site 2005 KAWASAKI ZX636-C1 NINJA ZX-6R Parts | OEM MOTORCYCLE Parts | Partzilla.com

Of


Heb misschien 4 kleine krassen, maar soms wil je ook weleens iets anders als je geen zx10r mag van de vrouw. 👩😓.
Nog niet geprobeerd. Maar ik heb morgen wel tijd.

Nieuwe onderdelen die ik besteld heb zijn onderweg uit Dld, dus volgende week kan ik even sleutelen…. _O-

Ondertussen heb ik ook een lakstift kleur catalano grijs….kan ik ook mee aan de gang.
 
Tijd voor matzwart :Y :t *D
Weet je qua vermogen vermaak ik me er echt prima mee, heb voldoende ingelezen dat de zx10r echt wel minder stuurt ten opzichte van de zx6r 636. Ik voeg nog steeds in op een snelweg met 200+ in eind 3 of begin 4e versnelling en kan op top de teller waarschijnlijk 300. Ram air, laser etc. Heb hem 1x gehad op 285 en toen durfde ik al niet meer harder. Heb gewoon de drang naar een andere kleur. Maar als de wegligging echt zo anders is dan maakt die extra 60 pk niet uit lijkt me t.o.v. het gewicht van een 10r.
 
Weet je qua vermogen vermaak ik me er echt prima mee, heb voldoende ingelezen dat de zx10r echt wel minder stuurt ten opzichte van de zx6r 636. Ik voeg nog steeds in op een snelweg met 200+ in eind 3 of begin 4e versnelling en kan op top de teller waarschijnlijk 300. Ram air, laser etc. Heb hem 1x gehad op 285 en toen durfde ik al niet meer harder. Heb gewoon de drang naar een andere kleur. Maar als de wegligging echt zo anders is dan maakt die extra 60 pk niet uit lijkt me t.o.v. het gewicht van een 10r.
Vermogen zegt niets bij een goede bestuurder, waarom dan niet gewoon opknappen en naar jou smaak en wensen. Mooie retro kleuren stelling oid. Wellicht nog upgraden in vering oid.

Niks mis mee toch :t
 
Nog niet geprobeerd. Maar ik heb morgen wel tijd.

Nieuwe onderdelen die ik besteld heb zijn onderweg uit Dld, dus volgende week kan ik even sleutelen…. _O-

Ondertussen heb ik ook een lakstift kleur catalano grijs….kan ik ook mee aan de gang.
Als je evt binnen wilt staan. Ik heb zeeën van ruimte ;):t
 
Weet je qua vermogen vermaak ik me er echt prima mee, heb voldoende ingelezen dat de zx10r echt wel minder stuurt ten opzichte van de zx6r 636. Ik voeg nog steeds in op een snelweg met 200+ in eind 3 of begin 4e versnelling en kan op top de teller waarschijnlijk 300. Ram air, laser etc. Heb hem 1x gehad op 285 en toen durfde ik al niet meer harder. Heb gewoon de drang naar een andere kleur. Maar als de wegligging echt zo anders is dan maakt die extra 60 pk niet uit lijkt me t.o.v. het gewicht van een 10r.
Mijn zwager had er ook zo 1. Ik moest een keer achterop. Dood eng en nooit weer. Wat een loopn dat ding
 
De paar maanden dat ik in Uelsen heb gewoond op het "vakantie park" stonden beide XJR'S ook in de woonkamer :t :Y

En zie geregeld foto's van mensen die hun motor in huis hebben staan ivm geen ruimte.

Weet zelfs iemand in Rdam met een zx7r die m in de lift mee naar boven neemt :t:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan