Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

• Ja

Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

Stemmen: 3 12,0%

• Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Voor de mensen die het nog niet wisten, het is warm! En ik snap steeds minder van die TomTom. Nu dus extra aangevinkt, geen onverhard. Wat doet die...Onverhard. Niet dat het erg was, kon nog mooi even wat mountainbikers laten schrikken. Wel wat mul, maar we durven steeds meer. Dakar rijden gaat hem niet worden, maar dit is ook leuk.
tja, heb nu op de GS off road ook uit staan ,, ik doe alleen gravel wegen en waar auto's ook komen, dat gaat eigenlijk prima met de tomtom.
je moet het op het apparaat off road uit zetten maar ook in de route, vraag me niet hoe ik dat weet....

_O- Voor de mensen die het nog niet wisten, het is warm! En ik snap steeds minder van die TomTom. Nu dus extra aangevinkt, geen onverhard. Wat doet die...Onverhard. Niet dat het erg was, kon nog mooi even wat mountainbikers laten schrikken. Wel wat mul, maar we durven steeds meer. Dakar rijden gaat hem niet worden, maar dit is ook leuk.
Gas erop….

Onverhard vermijden aan aanstaan op de TT550 en bij de Singraven wel over een harde gravelweg gestuurd….was ook verder geen probleem maar toch.

Onverhard vermijden aan aanstaan op de TT550 en bij de Singraven wel over een harde gravelweg gestuurd….was ook verder geen probleem maar toch.

Het is maar net wat je onder 'onverhard' verstaat :+

1715782108378.png

Gewoon achterin de Porsche gooien en de demper loshalen. Hoor je de panische smeekbedes en dramatisch gejank ook niet :+ mag kleindochter op de bijrijdersstoel de badass uithangen met haar Italiaanse zonnebril met bijpassend sjaaltje

Heeft iemand hier ooit al eens melding bij de gemeente gemaakt over stoplichten die motorrijders niet oppikken? Irriteer mij mateloos aan een aantal maar uit mijn ervaring heeft klagen 0,0 nut...

Heeft iemand hier ooit al eens melding bij de gemeente gemaakt over stoplichten die motorrijders niet oppikken? Irriteer mij mateloos aan een aantal maar uit mijn ervaring heeft klagen 0,0 nut...
MAG inlichten heb ik gelezen

Heel vroeger, >15 jaar bij de politie gedaan…nooit gemerkt dat het opgelost is want de verkeerslichten westerval reageren er nog steeds niet op motoren. Ik rij door, goed kijken en gas erop..ook geen probleem heel vroeg.

In Almelo zijn bijna alle verkeerslichten op de ring inmiddels vervangen door versie's met van die optische sensoren bovenop het verkeerslicht. Die werken tot nu toe erg goed bij motoren. *O* *O*

Terug
Bovenaan Onderaan