Twente en omgeving deel 22

Topic BBQ Stemmen voor deze 8 Data

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
FB_IMG_1718091328867.jpg

Ik gebruik nauwelijks een baco…vind ze net niet. Maar als je niet anders bij je hebt…dan maar gebruiken.

En koppel altijd handig als je voldoende hebt…

Ik heb problemen met mijn pc is er iemand hier die mij evt wil en kan helpen.

Het laden van websites gaat tergend langzaam , en ook afsluiten van mijn pc duurt 99% van de tijd 3 tot 5 minuten

IMG_20240611_110714.jpg

Kan van alles zijn. Van een hoge CPU-load tot veel disk I/O.
Heb momenteel alleen niet veel tijd vrees ik...

Je kan ook nog een paar tientjes investeren in meer RAM geheugen. Nu ben ik echt een drama met computers maar dat lukt zelfs mij nog wel. 8gb is niet veel.

je hebt nog bankjes vrij, maar ik kan niet zien welk geheugen je er in hebt. Geen sticker aan de andere kant van het geheugen?
Anders merk/type moederbord?

Je bent op zoek naar DDR3/4/5 etc. anders eventueel speccy downloaden. Die geeft een mooi overzicht met wat er aan hardware in je computer zit.

Je hebt ze nieuw voor 20 euro per bankje en installeren is computer uit en het bankje erin klikken. Maar denk dat met je schijf opruimen het meeste te behalen valt.
Daar kan je eventueel nog CCleaner overheen laten gaan.

Al gaat je computer nooit een gigantisch snel ding worden als ik kijk naar de spulletjes.

Wanneer heb je hem voor het laatst schoon gemaakt? Ik had het zelf ook nooit verwacht maar stof heeft ook een enorme impact op de prestatie.

Je hebt ze nieuw voor 20 euro per bankje en installeren is computer uit en het bankje erin klikken. Maar denk dat met je schijf opruimen het meeste te behalen valt.
Daar kan je eventueel nog CCleaner overheen laten gaan.

Al gaat je computer nooit een gigantisch snel ding worden als ik kijk naar de spulletjes.

Wanneer heb je hem voor het laatst schoon gemaakt? Ik had het zelf ook nooit verwacht maar stof heeft ook een enorme impact op de prestatie.
Sterker, iets meer dan 20 euro voor een setje van 2 (dan heb je totaal 16gb)

of

Alleen ff checken of dat fysiek qua hoogte past, maar meer geheugen kan dus vrij goeiekoop.

Spul op de harde schijven opruimen, misschien versche installatie van windhoos kan ook al helpen.

Ik heb in ieder geval niks zinnigs voor je liggen hier.
Al het interessante spul is allemaal SO-dimm (uit een laptop)

Ik heb in ieder geval niks zinnigs voor je liggen hier.
Al het interessante spul is allemaal SO-dimm (uit een laptop)
Vroeger .......... kon ik nog wel wat met computers , bouwen etc , maar die interesse is lang verdwenen.

Ik weet dat mn pc niet nieuw is maar voor wat ik doe voldoet deze , al wel naar een nieuwere videokaart zitten kijken ivm hickups met TrackMania en World of Tanks . Maarja geld uitgeven anders dan de motor :+ _O-

Nieuwe GPU is soms ook nieuwe CPU. Maar dat hangt van je GPU af. Geheugen wil al wel meer helpen. 1050 kaart is best oud, je zou kunnen kijken naar een 1080TI, die zijn erg snel en vragen niet een extra hypotheek aan voeding. Ga je over de 1080 heen zou ik ook je CPU vervangen. (GPU grafische kaart, CPU je intel processor mocht je denken waar heeft die mafkees het over).

Ik zou eerst je geheugen aanpassen.

Nieuwe GPU is soms ook nieuwe CPU. Maar dat hangt van je GPU af. Geheugen wil al wel meer helpen. 1050 kaart is best oud, je zou kunnen kijken naar een 1080TI, die zijn erg snel en vragen niet een extra hypotheek aan voeding. Ga je over de 1080 heen zou ik ook je CPU vervangen. (GPU grafische kaart, CPU je intel processor mocht je denken waar heeft die mafkees het over).

Ik zou eerst je geheugen aanpassen.
zolang je niet zwaar games is een 1050 meer dan zat voor websites als motor-forum en facebook

Ja geheugen is de meeste winst ,,, en zit er al een beetje knappe SSD in ?

zolang je niet zwaar games is een 1050 meer dan zat voor websites als motor-forum en facebook

Ja geheugen is de meeste winst ,,, en zit er al een beetje knappe SSD in ?
Als je even mijn post ook gelezen had ;) ja ik heb moeite met games die ik speel dus dat speelt ook mee |(:Y

Terug
Bovenaan Onderaan