Twijfel, blok wisselen of niet

martin117

Plan "B", altijd plan B
13 jun 2014
7.927
8.830
Deventer
Heb een skyteam monkey, nu kan ik het blok omwisselen voor een ander, heeft alleen kickstart, 225cc, top Michelin, doen of niet
Merk, km stand is opgevraagd, weet ik nog niet
Is wel aan andere kant van het land, maakt de keus niet makkelijker
Het is deze op MP
M1398959260
 
@Kawa daar zat ik ook aan te denken, maar die ander wil een complete motor verkopen, en ik heb geen , 2e blok
Reden? Hij rijd 80-85 max, en ja dat wist ik , nee geen probleem als je zelf ergens heen gaat, maar als je een keer met iemand op moet, is het handig dat je iets over hebt

Op termijn had ik al in gedachten naar 150 of 190 te gaan, maar dan loop je tegen 225 aan en krijg je jeuk, gewoon omdat het kan
 
Potdomme....ben je mij net voor.
Zo’n blokje had het goed gedaan in mijn pocket bike van slechts 11pk.
Dan toch maar weer verder zoeken.
Ondanks deze tegenslag toch nog een uitmuntende zondag gewenst.
 
Was ook een grapje van mijn kant hoor.
Ha ha ha ha
Ik laat miene 125cc gebakje lekker standaard.
Kan wel leven met die 11pk aan topvermogen.
Als ik gang wil maken op de snelweg dan pak ik wel de 500cc want die loopt toch al vlot 180 en kan daarmee het overige verkeer wel bijhouden.
 
Had je grap wel door
Heb een bod gedaan op een origineel blok, als ik dat voor een redelijke prijs kan kopen, wissel ik en hou dus ook mijn eigen blok

Na veel twijfel dit besloten, als het 225 niet bevalt of wat dan ook, heb ik mix, op deze manier kan ik altijd terug met originele nummers
 
We benne grapjassen en gelukkig kan jij dat waarderen.
Hoop dat het jou lukt met dat 225cc blokje en dat je Monkey er dan ook nog eens prettiger van gaat lopen.
Zal ik voor de rest van mijn motorcarriere wel achteraan rijden want met miene 11pk ben ik dan uiteraard zwaar onderbemeten ten opzichte van die 225cc.
Ik hoop ook dat bij de ombouw van je 125 naar die 225 het 1 op 1 zal gaan.
Heb jij dat toevallig al bekeken?
Want ik kan me voorstellen dat de bevestigingspunten van die beide blokken wellicht iets kunnen afwijken toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan