1_4_the_road
Rookie
Na yamaha SZR 600, buell X1 (3 x af gestuiterd en altijd begrepen dat dat scheepsrecht is, en om "rustiger te gaan rijden"), een BMW R1100R (gekocht)ben ik tot de conclusie gekomen dat alhoewel de BMW perfect is voor de lange stukken (bij voorkeur zonder bochten)naar de GP's, ik toch weer sportiever wil gaan rijden.
Nu loop ik al een jaar te twijfelen over een SP-1, en alsof de Heer er mee speelt, staat er een plaatje van een SP-1 te koop, jaar 2000, 16.000 kilometertjes gelopen, frame strak, geen krassen, geen deuken in het balhoofd, nieuwe tandwielen, ketting en banden, kortom, showroomstaat voor geen gekke prijs.
Volgende vragen:
- kwaliteit van een SP-1 na 16.000 km: welke revisies komen er aan? als iemand hier ervaring mee heeft: graag bericht
- rij-ervaringen: wil absoluut een V-twin, maar wat is de mening van kenners als jullie: is de SP-1 een b-tje te rijden, of moet je werkelijk GP talent hebben om deze fiets onder controle te houden? Heb er een stukkie op mogen rijden, en dat viel mij niet tegen. 15 minuten zegt echter niet veel.
- overige ervaringen met de SP-1: goed of slecht
Ik hoor het wel, ride safe, B
Nu loop ik al een jaar te twijfelen over een SP-1, en alsof de Heer er mee speelt, staat er een plaatje van een SP-1 te koop, jaar 2000, 16.000 kilometertjes gelopen, frame strak, geen krassen, geen deuken in het balhoofd, nieuwe tandwielen, ketting en banden, kortom, showroomstaat voor geen gekke prijs.
Volgende vragen:
- kwaliteit van een SP-1 na 16.000 km: welke revisies komen er aan? als iemand hier ervaring mee heeft: graag bericht
- rij-ervaringen: wil absoluut een V-twin, maar wat is de mening van kenners als jullie: is de SP-1 een b-tje te rijden, of moet je werkelijk GP talent hebben om deze fiets onder controle te houden? Heb er een stukkie op mogen rijden, en dat viel mij niet tegen. 15 minuten zegt echter niet veel.
- overige ervaringen met de SP-1: goed of slecht
Ik hoor het wel, ride safe, B