Twijfel over Suzuki GSX-R 750 k9 kleurstelling

geen idee, maar maakt dat iets uit dan ?

als je deze motor gaaf vindt, gewoon lekker kopen en ermee gaan rijden! ;)
 
Volgens mij Engelse kleuren. Maar vraag het even in het gsxr-750 topic die kunnen het zeker correct beantwoorden Twijfel trouwens wel aan het blauwe voorspatbord maar zoals ik al zei, weet het niet zeker.
 
Volgens mij Engelse kleuren. Maar vraag het even in het gsxr-750 topic die kunnen het zeker correct beantwoorden Twijfel trouwens wel aan het blauwe voorspatbord maar zoals ik al zei, weet het niet zeker.

:^

Spatbord lijkt mij iig niet origineel. Past voor geen meter bij de andere kleuren van de kuipen.
 
Bouwpakketje :)

De wit/zilveren kleurstelling met blauwe accenten is een 600K8 en die had een wit spatbord. Wat voor stickertjes met cilinderinhoud zitten er op het kontje? Ik gok geen ;)

Er is wel een wit/zilveren 750 uit 2009 maar die heeft bordeaux rode accenten.
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan toen zo'n topic hier,

Ging ook over een 750 die stiekem een 600 was, maar echt een bouwpakket van hier tot tokio, met onderdelen van allerlei modellen/types :r
 
Lijkt mij ook een opgelapt schadehok.
Lekker laten staan, en kijken voor een goede fiets.
Er staat genoeg te koop.
 
Deze fiets had ik gevonden op marktplaats.nl
De verkoopster heet Susanne Bolshaar. Een bekende in de racerij. Zie google.
Zei geeft aan dat ze de motor destijds bij een verhuurbedrijf heeft aangeschaft als ex huur motor.
Zal het nog eens goed aan haar navragen over het hoe en wat.
 
Deze fiets had ik gevonden op marktplaats.nl
De verkoopster heet Susanne Bolshaar. Een bekende in de racerij. Zie google.
Zei geeft aan dat ze de motor destijds bij een verhuurbedrijf heeft aangeschaft als ex huur motor.
Zal het nog eens goed aan haar navragen over het hoe en wat.

Een motorfiets die dus (naar alle waarschijnlijkheid) op het cirquit is gebruikt + als huurmotorfiets is gebruikt zou voor mij een reden zijn om deze niet te kopen. Cirquit = het maximale uit je motorfiets halen en je weet niet hoe de klanten van het verhuurbedrijf er mee om zijn gesprongen.
 
Een motorfiets die dus (naar alle waarschijnlijkheid) op het cirquit is gebruikt . Cirquit = het maximale uit je motorfiets halen
Daar moeten ze tegen kunnen hoor. :P
Soms is het beter dan achterstallig onderhoud bij een willekeurige partikulier.

Maar het verklaard wel de andere kuipen - mengelmoes.
Valpartijtjes etc is niet zo verfrissend. :+

Susanne Bolshaar bestaat trouwens niet. :P
 
Laatst bewerkt:
Daar moeten ze tegen kunnen hoor. :P
Soms is het beter dan achterstallig onderhoud bij een willekeurige partikulier.

Maar het verklaard wel de andere kuipen - mengelmoes.
Valpartijtjes etc is niet zo verfrissend. :+

Susanne Bolshaar bestaat trouwens niet. :P
Slijtage gaat wel een stuk harder hoor..
 
Slijtage gaat wel een stuk harder hoor..
Harder dan wat.
Stilstaan van een motor is ook niet goed.

Ik rij al zes jaar circuit en merk er geen nadelen van.
Ja banden en remblokken worden eerder vernieuwd.
De gehele motor wordt voor elk weekend compleet nagelopen.
Zo goed onderhoud krijg de gemiddelde motor niet.

Olie van het blok is overigens na maanden nog helder.
Je koop altijd iets met een onbekende historie.

Er zijn mensen die zelfs een Trabant weten te vergallen en niet op het circuit. :+ ;)
Klikkerdeklik. |(
 
Harder dan wat.
Stilstaan van een motor is ook niet goed.

Ik rij al zes jaar circuit en merk er geen nadelen van.
Ja banden en remblokken worden eerder vernieuwd.
De gehele motor wordt voor elk weekend compleet nagelopen.
Zo goed onderhoud krijg de gemiddelde motor niet.

Olie van het blok is overigens na maanden nog helder.
Je koop altijd iets met een onbekende historie.

Er zijn mensen die zelfs een Trabant weten te vergallen en niet op het circuit. :+ ;)
Klikkerdeklik. |(

En het lukt ze nog niet eens om de trabant te slopen, die blijft het gewoon doen! En een racer moet inderdaad technisch goed zijn, anders ga je er niet mee het cirquit op.
 
En het lukt ze nog niet eens om de trabant te slopen, die blijft het gewoon doen! En een racer moet inderdaad technisch goed zijn, anders ga je er niet mee het cirquit op.
:)

Je moet gewoon iedere motor nakijken, sommige motorzaken zijn gespecialiseerd in de import van schadebakken. Die zijn gewoon flink mishandeld, maar worden wat opgelapt en als probleemloze motor weer verkocht. Kijk eens wat Erik van Lent allemaal meemaakt.
Erik van Lent motorkeuringen

Een schadeverleden is belangrijker dan een jaartje of twee KNMV rijden. :]
(ja dus ook schadeverleden op het circuit :Y )
 
Laatst bewerkt:
Heb ook mijn GSXR1000 door van Lent laten nakijken voor ik tot aanschaf over ging. :Y
 
als de kappen naar de klote zijn is het toch niet zo erg?

waarom dan gelijk een schade hok..
hij gaat er niet slechter van rijden ofzo hoor.

schade aan frame, vork, blok.. dat noem ik schadehokken!
 
Lijkt mij ook een opgelapt schadehok.
Lekker laten staan, en kijken voor een goede fiets.
Er staat genoeg te koop.

Dus omdat het een opgelapt schadehok is, is het automatisch geen goede fiets.

Wat het eerst kapot gaat, zijn de kappen. Die kun je eraf halen en het ding 'onderhuids' bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan