Twijfel over volgende motor - ik weet het echt niet meer

In tegenstelling tot meningen hierboven is mijn ervaring met een Falco slecht, zeer veel problemen mee gehad, weliswaar niet met het blok maar wel met electronica en remmen. En dat is echt wel een Aprilia ding, staan hele fora vol mee geschreven.
 
In tegenstelling tot meningen hierboven is mijn ervaring met een Falco slecht, zeer veel problemen mee gehad, weliswaar niet met het blok maar wel met electronica en remmen. En dat is echt wel een Aprilia ding, staan hele fora vol mee geschreven.

Daar ben ik ook een beetje bang voor, de aprilia falco doet het toch niet helemaal voor mij, net als de st2 en st3. Ik begin nog even niet aan een Italiaan... Komt nog wel een keer!
 
Ik heb nog een mooie XJR1200 Kenny Roberts replica te koop met een 4 in 1 Nikko race carbonuitlaat, R1 remklauwen voor, evenals een stalen remleiding voor. bj. 1997 Absoluut nieuw!
 
Suzuki GSR?
KTM SM-T? Ik weet niet wat die dingen tegewoordig nog kosten, maar volgens mij heb je hiermee een goede middenweg... Schijnt heerlijk te sturen, en is best pittig!
 
Update: ik weet wat het gaat worden, ik hen voor mezelf de knoop doorgehakt na slechts één bezichtiging en een proefrit. Ik laat jullie nog even in spanning. Om het topic wat levendig te houden mogen jullie wedden weke het is geworden, een hint: hij is genoemd in dit topic. Winnaar wint een flesje bier
 
Update: ik weet wat het gaat worden, ik hen voor mezelf de knoop doorgehakt na slechts één bezichtiging en een proefrit. Ik laat jullie nog even in spanning. Om het topic wat levendig te houden mogen jullie wedden weke het is geworden, een hint: hij is genoemd in dit topic. Winnaar wint een flesje bier

Triumph Sprint RS... zal ik alvast mijn adres doorgeven? :+
 
Ik wil op dit moment tussen de 2500 en misschien wel 4000 uitgeven aan een volgende motor, maar k kan ook besluiten om door te sparen. Uiterlijk vind ik trouwens niet heel belangrijk, behalve dat ik iets heb tegen rode motoren :+

Hieronder een lijstje wat ik nu overweeg en waar ik ervaring mee heb en wat ik er ervan vind:

Honda hornet 600 of 900: misschien eens een keer op proefrijden, spreekt me niet bijzonder aan.

voor 2500 heb je een hele leuke 600, misschien voor op circuit de S versie met top kuipje?
is ook een heel leuke motor op het circuit:)
 
voor 2500 heb je een hele leuke 600, misschien voor op circuit de S versie met top kuipje?
is ook een heel leuke motor op het circuit:)

De S versie :Z


:+

De hornet is een leuk fietsie tov je cb1, klein, snel, smallertjes. Alleen de speling is mss wat minder, al heb ik daar weinig ervaring mee, ik rijd als een oud wijf en kAn alleen hard rechtdoor.

De hornet is meer een cb1 die in de pot met toverdrank gevallen is.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt een triumph sprint RS in racing yellow! Flesje bier voor bertv (ik doe niet aan verzenden, je mag hem komen ophalen).

Vergeleken met de vfr800 is hij lichter, meer power, minder gangbaar, goedkopere en triumph is een merk met ballen.

Bij de proefrit merkte ik dat hij vooral meer sport is dan toer, hij stuurt een stuk lichter dan ik had verwacht van een motor met bijna 1000cc. Mijn benen/knieën maken een veel fijnere hoek. De zit is redelijk voorover, maar dat kan erg makkelijk en betaalbaar aangepast worden door een set tweedehands clipons van een sprint st 1050, maar ik kijk het eerst even aan.

De gearing is verschrikkelijk lang dus nieuwe tandwielen zijn al besteld, dat doet volgens het internet vrijwel elke Sprint-eigenaar. Vering is in orde, maar er gaan (op termijn) sowieso progressieve veren in de voorvork, dat verschil is duidelijk te merken op motoren met standaard vering nu ik het cb-1tje gewend ben. Misschien nog een dubbelbubbelschermpje...
 
Laatst bewerkt:
Het wordt een triumph sprint RS in racing yellow! Flesje bier voor bertv (ik doe niet aan verzenden, je mag hem komen ophalen).

Vergeleken met de vfr800 is hij lichter, meer power, minder gangbaar, goedkopere en triumph is een merk met ballen.

Bij de proefrit merkte ik dat hij vooral meer sport is dan toer, hij stuurt een stuk lichter dan ik had verwacht van een motor met bijna 1000cc. Mijn benen/knieën maken een veel fijnere hoek. De zit is redelijk voorover, maar dat kan erg makkelijk en betaalbaar aangepast worden door een set tweedehands clipons van een sprint st 1050, maar ik kijk het eerst even aan.

De gearing is verschrikkelijk lang dus nieuwe tandwielen zijn al besteld, dat doet volgens het internet vrijwel elke Sprint-eigenaar. Vering is in orde, maar er gaan (op termijn) sowieso progressieve veren in de voorvork, dat verschil is duidelijk te merken op motoren met standaard vering nu ik het cb-1tje gewend ben. Misschien nog een dubbelbubbelschermpje...
*plaatjeeees!!* :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan