twijfel welke motor ik kan rijden

Wat is dat toch altijd voor gezwets dat vrouwen op veredelde brommers 'moeten' rijden, onder het mom van 'gewicht' ???
Ja inderdaad, wat is daarmee?
9142446711_8cbce4de1a.jpg

:+ *probs aan Annanas*
 
Geen goed excuus, F700GS is ook te krijgen met verlaagd zadel zodat dames van 1.60 ook eens kunnen genieten van een allroad. Harry Meijer (Lijnden) had er begin van het jaar 1 als demo. Heb er een middag op rondgereden en had met mijn 1.85 geeneens last van de verlaging. Heerlijk brommertje, als ik er de munten voor had gehad: flappen op de toonbank en meteen meenemen :]

Proefrit kan ik je zeker aanraden.

Al was het alleen maar om weer met beide benen op de grond te komen vanuit je R6 droomwereld :W

ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer
Motorfreaks


:}

Lijkt me geweldig om eens te proberen! *D :9~
 
Laat me dat nou geloven, vrouw zijnde die een beetje bang is voor een gsxr1000 :X
Wil je geloven dat vrouwen daar bang voor zijn?

Geloof je dat toch gewoon, 't is niet voor niets geloof. Iets wat verre van realiteit staat, voornamelijk verzonnen om anderen angst aan te praten. Nou, ben je al aardig op weg toch *D
 
Dank voor deze opheldering, mijn over-een-kam-uitspraak daar gelaten, en als antwoord op het: "Wat is dat toch met vrouwen op veredelde brommers/gewicht" - een antwoord gebaseerd op eigen visie en gevoel bij de zwaardere motor: dat is best eng om mee te beginnen, aldus een jonge vrouw en misschien ook de ts. Een aantal km's verder echter, lijkt dat dan wel weer mee te vallen.
 
Dank voor deze opheldering, mijn over-een-kam-uitspraak daar gelaten, en als antwoord op het: "Wat is dat toch met vrouwen op veredelde brommers/gewicht" - een antwoord gebaseerd op eigen visie en gevoel bij de zwaardere motor: dat is best eng om mee te beginnen, aldus een jonge vrouw en misschien ook de ts. Een aantal km's verder echter, lijkt dat dan wel weer mee te vallen.
Dat is het altijd.. :/ :+


Mannen hebben nogal de neiging (vooral als ze vrouwen iets vertellen :') ) om alles minstens 3x zo erg te maken als dat het werkelijk is. :Y
"Neeeee meisje, zo'n een 1000 ceecee is afgrijselijk, verschrikkelijk, afschuwelijk, moordmachines, weduwe-makers, huwelijksverbrekers ;( *en de hele roedel staat er omheen mee te janken ;( * "
Vervolgens moeten ze wel zelf minstens een 1000cc compensatiemonster hebben, om nog enigszins mee te komen op het rechte stuk :+
 


Het lijkt me zo simpel... Je moet de motor kopen die je mooi vindt...

Al dat gel*l over "begin maar met een pekelfiets, dan kan je tenminste nog eens een keer laten vallen"... Slaat nergens op... "koop maar een tweedehands tv, want als ie dan toch stuk gaat, dan was het niet zo duur...." :+

Het verstand zit in je rechterhand (hee, dat rijmt....) Laat je niet opjagen door anderen die net wat harder durven...

Je hebt geen 1000+ cc nodig om "stoer" te zijn... Ik heb zelf geeneens een 1000cc motor (916 om precies te zijn :+ :+ )
 


Het lijkt me zo simpel... Je moet de motor kopen die je mooi vindt...

Al dat gel*l over "begin maar met een pekelfiets, dan kan je tenminste nog eens een keer laten vallen"... Slaat nergens op... "koop maar een tweedehands tv, want als ie dan toch stuk gaat, dan was het niet zo duur...." :+

Het verstand zit in je rechterhand (hee, dat rijmt....) Laat je niet opjagen door anderen die net wat harder durven...

Je hebt geen 1000+ cc nodig om "stoer" te zijn... Ik heb zelf geeneens een 1000cc motor (916 om precies te zijn :+ :+ )
Denk toch dat meer mensen hun eerste motor laten vallen, dan hun eerste TV :z
 
Vaak is het ook hoe duurder je motor, hoe zuiniger je erop bent. Maar goed, point taken.

En voor sommigen: hoe duurder, des de voorzichtiger dat ze er mee zijn (vooral als eerste motor)
Des de meer krampachtiger ze gaan rijden om het altijd rechtop te houden
 
:^
Ik kan me pa niet meer achter het stuur van de motor of auto meer zien zitten :P
Auto rij ik wel voor hem als we samen weg gaan en die zondag dat hij rijd op zijn motor solo zou ik hem niet tegen willen komen :') |(

Hij heeft zijn 2de jeugd gevonden op een chopper en denk dus dat die weer 18 is :')
in 3 jaar tijd is die nu 6 keer onderuitgegaan of rechtdoor gegaan :/

Ah, het zit in de familie? :X O-) :+
 
En voor sommigen: hoe duurder, des de voorzichtiger dat ze er mee zijn (vooral als eerste motor)
Des de meer krampachtiger ze gaan rijden om het altijd rechtop te houden

dat geloof ik zo, als ik morgen een nieuwe duc ga halen duurt het heul lang voor ik weer plat door de bocht ga... op m'n 4k kostende speed triple heb ik een jaar nodig gehad voor ik fatsoenlijk rondreed... :$
 


Het lijkt me zo simpel... Je moet de motor kopen die je mooi vindt...

Al dat gel*l over "begin maar met een pekelfiets, dan kan je tenminste nog eens een keer laten vallen"... Slaat nergens op... "koop maar een tweedehands tv, want als ie dan toch stuk gaat, dan was het niet zo duur...." :+

Het verstand zit in je rechterhand (hee, dat rijmt....) Laat je niet opjagen door anderen die net wat harder durven...

Je hebt geen 1000+ cc nodig om "stoer" te zijn... Ik heb zelf geeneens een 1000cc motor (916 om precies te zijn :+ :+ )
Klopt, compensatie kanonnen beginnen tegenwoordig bij 1200cc *O*
 
dat geloof ik zo, als ik morgen een nieuwe duc ga halen duurt het heul lang voor ik weer plat door de bocht ga... op m'n 4k kostende speed triple heb ik een jaar nodig gehad voor ik fatsoenlijk rondreed... :$
En toen ben je er weer mee gestopt? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan